fjäril
en dag när jag va hemma hos en vänn så komm det en fjäril som flög över mitt huvud runt runt och till slut landade på en blomkruka och jag tog kort på en.
sedan när hon skulle skussa hem mig, när vi satt i bilen.
så såg jag fjärilen på framsidan av bilen och ladade på backspegeln, och den satt kvar hela vägen hem till mig.
fast då tittade jag upp mot himelen och då försvan den som om den blev onsynlig. va det ett medelande från andevärden?
Det är ju svårt att svara på för någon annan men visst kan andra sidan lämna avstamp hos oss på de mest förunderliga sätten och jag tror att om du själv känner att det var en hälsning så låt det vara din sanning *Ler*.
Det viktiga är ju vad du själv känner inom dig och inte vad andra tycker!
Det enda jag personligen kan känna är att det kan vara lite tokigt att gå och hitta "tecken" överallt för trots allt så har det mesta alltid en naturlig förklaring.
Fjärilar är förresten väldigt vackra och intressanta med alla deras olika livscykler de genomgår från Larv till färdigutvecklad fjäril.

Jag tror det kan ha varit en hälsning från någon från andra sidan. Har själv upplevt saker just med djur oftast gåglar men även med ekorrar som jag tyckt varit lite märkliga och jag har liksom känt i hela mig att det här är från andra sidan. En hälsnig från mor eller far..