Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 848 ggr
[ouioui]
0

Anden i glaset

Hejsan!

Jag är sån som man brukar kalla "känslig" när det gäller andevärlden. Jag känner otroligt mycket och jag har haft kontakt med andar jag ser och inte ser, jag kan ibland få väldigt rätt när jag frågar en fråga ang. någon i tarotkort osv.

Det jag undrar över är kring ämnet Anden i glaset.

De få gånger jag har gjort Anden i glaset med mina kompisar så har vi fått kontakt. Tex. en gång jag och klassen var på resa till Marstrand så fick  vi kontakt med en ande som lyfte upp glaset medan vi hade fingrarna på det, vi ritade även efteråt en cirkel runt glaset och när vi hade lagt av och pratade istället så hade det flyttat sig ngr millimeter utanför cirkeln. Ingen hade kommit åt bordet eller något.

En annan gång var då jag och en annan kompis gjorde det fick vi kontakt och vi fick namn och datum och allt möjligt till oss.
Är det något som jag kan förlja upp på något sätt eller ta reda på namnen och/eller datumen och isådana fall-Hur??

Jag är väldigt tacksam för svar och även höra era historier när ni har gjort Anden i glaset och om ni har några råd osv.

Ps. När jag "gör" Anden i glaset så gör vi det på allvar och jag vet att ingen flyttar på glaset….

[Hellas]
0

Hej, det finns väldigt många trådar gällande Anden i glaset så det jag till att börja med rekomenderar dig som är nyfiken är att söka via sökfunktionen.