Siffror i drömmar!
Hejsan! Jag har i natt drömt väldigt starka drömmar där siffrorna 79,5 kom upp samt att detta var temperaturen ute och att jag gick barfota på stenbeläggningen, det var inget obehagligt över drömmen mer att jag var väldigt förundrad över att jag inte alls tyckte det var kallt ute. Någon som är duktig på att tolka vad detta kan ha för betydelse?
Mvh/ Chini

Hej kan inte tolka det. Men har själv satt in en Tråd för ganska länge sedan om Siffertal. Men det handlade inte om någon dröm utan nått pappa berättade innan han gick bort. Nått han upplevde.

Doreen virtue har skrivit en bok som heter Angel numbers 101 där hon pratar om sifferkombinationer. Den finns att köpa på adlibris
Min tarot blogg: http://ladylightningtarot.wordpress.com
Tack tack får ta och trimma min engelska samtidigt 
Om du sätter det i ett uppstigningsperspektiv är det tydligt att du kommer att känna dig som barn på nytt när energierna ökar och det blir ännu varmare.
Kanske skulle ha lagt till att det var - 79,5 därav min förundran att jag inte frös ihjäl på stubinen 
79,5 F. motsvarar 26,39 grader celsius . Kanske du ska flytta till USA ? Ooops, såg försent att det var minusgrader ute.