Läskigt...
Detta har inte precis med det övernaturliga att göra (tror jag) men måste ändå berätta.
Jag sätter min väckarklocka varje dag för annars vaknar jag aldrig på morgonen. men det konstiga är att jag vaknar ALLTID ca 10 sekunder innan klockan ringer. Det spelar ingen roll hur sent eller tidit jag lägger mig och hur sent eller tidigt jag ställer klockan till.
Jag brukar lägga mig en viss tid och vakna en viss tid men jag kan lägga mig senare eller tidigare eller ställa klockan tidigare eller senare eller göra både och. Jag vaknar ändå ALLTID 10 sekunder innan klockan :P
Jag har nog en inbyggd väckarklocka i huvudet

Det finns i ditt undermedvetna att du ska upp en viss tid och vaknar då. Min mamma har aldig använt väckarklocka, hon har en viss tid hon måste upp, speciellt när vi barn bodde hemma, vi var 8 barn som skulle till skola och dagis och hon vaknade varje morgon samma tid så man "vet" ändå och behöver egentligen inte klockan :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Låter som du håller på att bli riktigt synkad med din väckningstid. Inte så konstigt i och för sig. Men kanske praktiskt om man behöver komma upp en viss tid på morgonen. Grattis till dig!