Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 1535 ggr
penny340
0

16:51

I natt jag drömde om klockslaget 16:51. vad än jag går så ser jag klockslaget hela tiden och den står 16:51, röda siffror

Vad betyder detta??? Skäms MVH J

Elisabeth-J
0

Det är svårt att säga vad det betyder för det betyder nog något som inte är generellt utan mer individuellt för just dig. Du kanske själv fick en känsla av betydelsen? Lita i så fall på den känslan eller bara avvakta och se för det kan ju vara något som sker längre fram.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Bybo
0

Spännande ju :-)

Jag själv höll på att bli galen i natt då jag i drömmen hela tiden trodde att det var den 15:e *skratt*

moonflower
0

Vad spännande, om det är något som kommer hända idag vid den tidpunkten, det är några minuter kvar…!!

Själv brukar jag helt plötsligt  vakna upp mitt i natten och av vana kikar jag då på min klockradio, de flesta gånger är klockan just exakt 01:11. Har ej förstått meningen med det hela, men det kanske visar sig.

För några veckor sedan drömde jag om : 27 S , som sakta skrevs framför mig. Undrar om det kan vara 27 september?

Pluppis
0

Nu är det nära med klockslaget, om det nu är det! Hoppas det ger dig något =)

~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~

penny340
0

Jag har känsla  att jag kommer få ett meddalande från någon men vet inte vilken slags meddelande, kan vara sms medd. eller mail eller telefon medd., vad som helst .. Låt tiden gå,  det märks. Jag lovar höra av ..Glad 

Mvh J

penny340
0

MMmm det hände ingenting .. som sagt jag lovade höra av mig.

Ha det så gött

Mysan59
0

Det kanske inte gällde idag, kan ju vara vilken dag som helst, tom vilket år som helst… Glad

Nimibius
0

år 1651 kanske? en kul tanke om ett tidigare liv :D