Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettintuitionsövningar
Läst 3967 ggr
Godisnalle_
0

BUP

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

kvällen igår spenderade jag på en "fest" i ett övergivet barn & ungdoms psyke nere i området St' Lars här i lund.

Området är inte det populäraste precis eftersom att de har massor rykte, som ioförsig är sanna. i st' Lars finns ålderdomshem, Psykhem, andra olika hem och 2 "anstalter". iallafall, eftersom att jag är lite övernaturlig av mig, och känner av saker, var jag TVUNGEN att fotografera igår. jag kände på mig att förutom mina 3 vänner som var med när jag fotade, fanns det MÅNGA fler i närheten, så jag knäppte foto för att se om det fastnade något.

här är mina bilder, Känner ni av någonting?

idag när jag såg bilderna blev jag illamående och extremt ledsen, för jag kände verkligen alll smärta & sorg som barn & ungdommar gått igenom där. men som sagt, vad känner ni?

vet inte riktigt vilken grupp jag ska lägga det i,..

/ godisnalle_

Godisnalle_
0

ORBEN?!

Godisnalle_
0

3,

Godisnalle_
0

Sprutor & nålar.

Godisnalle_
0

Något konferans rum..

Godisnalle_
0

Ang "orben". det fanns ingen el i huset, inga speglar, Metaller, fönstrena var igen tejpade, så jag tror inte min blixt kan ha reflekterats, men kolla gärna närmare…

Vill ha svar

[Hellas]
0

Orben har jag ingen åsikt om alls men jag tror för övrigt att du säkerligen är väldigt intuitiv vilket i sin tur brukar innebära att man är väldigt energikänslig.

Det finns alltid energispår/platsminnen kvar i alla hus och lokaler och de kanske märks extra tydligt då det tidigare försigått jobbiga saker såsom missbruk, människor som mår dåligt osv.

Har man då väldigt lätt för att känna av energier så känner man även av de gamla energispåren.
Det heter ju "Om väggar kunde tala" och jag skulle vilja påstå att "Väggar kan tala".

Sedan får man ju inte glömma bort att vet man från början om att otäcka händelser tidigare hänt så bärjar ju även hjärnan att "fantisera" lite.
Det bästa är alltid att komma till en plats man absolut inte vet någonting om och därigenom ändå kunna känna av händelser som tidigare inträffat.

palsternackan
0

jag fick huvudvärk!

och så mådde jag illa av sprutorna :( fast det kan vara att jag är rädd..

Kerstina-61
0

Kan vem som helst gå in där?

Hur kommer det sig att det ligger kvar massa sprutor och kanyler?
Ser lite ruskigt ut

Kerstin

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Godisnalle_
0

#8. Stället är övergivet, och nästan alla dörrar är låsta. dock fanns det i öppen dörr, men senare blev det katastrof för att folk slängde in grejjer i alla rutor, sparkade upp dörrar osv.

Jag förstår inte heller varför kanyler & sprutor är kvar, en del har ju blivit kvar lämnat, som då kanyler, fotografier, vissa kläder, kastruller mat osv. men jag har ingen aning varför. hade tänkt kila dit en snabbis idag och ta fler foto i dagsljuset. Godisnalle_

BengtT
0

Pass på bara Godisnallen så att du inte åker dit för inbrott. Det är nog inget man vill göra i första taget.

När jag tittar på den andra bilden känner jag hur det liksom vibrerar i min högra överarm. Jag får en obehagskänsla och tycker mig känna av stora negativa energier. Eventuellt kan det vara för att figuren på väggmålningen påminner mig om ett kraftodjur som jag sett i litteraturen om den amerikanska ursprungsbefolkningen. Jag skall försöka hitta denna igen och kanske ta ett foto för att posta här. Det blir ett antal böcker att blädra igenom. Indiansk visdom ligger mig varmt om hjärtat

Godisnalle_
0

#10. nu är det så att det var ju massa poliser där igår, så jag pratade med 2 av dem och frågade om det var okey att jag gick in och tog foto och det var okej. Men sen var det andra som var där som åkte dit för olaga intrång.

Jag kände när jag gick där, som jag skrev, att vi inte var ensamma, jag kände negativ energi, mycket sorg och lusten att fly. Det var en väldigt obehaglig känsla att vara där och ännu värre att det blev den här orben, och att vi kände oss förföljda.

Maria-67
0

Du är till viss del beskyddad där inne men andligheten kan göra sig påminnd att du känner in mycket, när du är mottaglig för det andliga.Det är ju ett tillhåll där du tog korten andra ingångar. sen det finns massa energier,och det kanske blir skriverier om detta tillhåll men bra att du tog bilder.

Mizzi
0

Tycker det är äckligt med dessa sprutor som ligger där öppet, tänk om några barn går in där och får tag i dom.

Godisnalle_
0

#13. jag tror inte det är någon risk att barn går in där. Det ligger en bit bort från allt, och det är i stort sett bara ungdommar & vuxna som vet om stället, och vi är tillräckligt gamla för att hålla oss borta från dessa nålar. alla vet vad som kan hända om man råka sticka sig själv.

BengtT
0

Nu har jag läst mer i mina indianböcker och sett att dom hade indiantält som dom förvarade bråkiga människor i. Även efter att dom flyttade till andra platser så tog dom inte ner tältet med bråkiga människor för att ingen ville röra det. Så dom kunde stöta på såna gamla tält från andra indiangrupper när dom flyttade till nya platser, och då visste dom att de inte skulle bo där utan flytta vidare. Kusligt!

Såna tält kallades för mawi-bawi tror jag, det är lite svårt att läsa tydligt.

Arkan
0

jag är inte synsk eller medial, men såfort jag fick upp bild 3 såg jag en flicka gå bort från kameran med långt, tjockt, brunt hår, hon kanske va 11-13 år. Men jag inbillade mig säkert bara. Obestämd

Arkan
0

vart ligger det nånstans föresten?