Kopia på marspyramidfilmen!?
Hej! Den där korta filmen på You Tube där man under musik och inget tal, bara grafiskt drar raka fina linjer mellan hörnen på pyramiderna på mars, som tillsammans bildar fina och intressanta geometriska figurer, togs ju bort. Tänkte bara höra om det är någon av er som hann ladda ner den.

http://www.youtube.com/watch?v=xmDWviF3yZA
Är det denna du menar?

Tack Vadermom! Nej, det var inte den jag menade. Den var bra ändå, tack! Tycker de flesta You Tube-filmerna om mars är alldeles för "spejsigt" gjorda, som ger tittaren intrycket att även själva bilderna från mars kan vara konstgjorda, manipulerade. Så jävla onödigt! Förstås Illuminati som lägger rökridåer här… ;-)
Den film du länkade till är BRA. Fast med den film jag hänvisar till, och där man grafiskt dragit linjer mellan pyramiderna som verkligen visar på konstgjorda mönster, så får man dimension till till allt detta, som ytterligare borde få folk att förstå att formationerna inte kan vara resultatet av några slumpmässiga saker - ja, om nu BILDERNA inte är manipoulerade då, förstås…

Aha, den hann jag nog aldrig se men jag ska hålla mina ögon öppna i fall att den skulle dyka upp.
Men jag håller med om att många av filmerna på youtube får man nog ta med en stor nyp
a salt

JAG tror att det finns en HEL del ÄKTA vara ändå… (Beror vad man söker på förstås.) Dock misstänker jag att det läggs in en del skit på You Tube som VERKLIGEN INTE är att lita på, och som INTE BARA är resultatet av "pojkstreck"…
Om pyramiderna på mars med tanke på att det är dessa som är temat här, är äkta, och vi faktiskt HAR stor utomjordisk närvaro på jorden som myndigheterna förnekar (d.v.s. att detta är oerhört känsligt, och något som allmänhetens nystande i verkligen måste minimeras), så lär väl de styrande inte lämna någonting åt slumpen:
Skulle de släcka ner allt som riskerar att avslöja sanningen, skulle det förmodligen bli allt för mycket som måste släckas ned, och därför också att det skulle bli allt för tydligt vad det är frågan om. Då är det nog bättre att se till att div. material finansieras och uppmuntras som ger intrycket att det mesta på Tuben och temat utomjordiska varelser som i det här fallet, är oseriöst och fejkat.
Förstår om jag tillhör en LITEN skara på t.o.m. detta forum, som tänker SÅ konspirativt… Är väl långt ifrån helt övertygad själv här, men anser i alla fall att SÅ mycket stödjer ens anledning att i alla fall tänka sådana tankar, och hålla detta för MÖJLIGT… Ja, sedan är det en annan sak att det förstås också finns en hel del puckat folk som OBETALT lägger ut en massa oseriöst fejkat skit på Tuben och allehanda sajter, eller bara inte förstår att vissa pålagda effekter på en kanske äkta vara, får till följd att materialet framstår som mindre trovärdigt…
pyramiderna på mars, som tillsammans bildar fina och intressanta geometriska figurer, togs ju bort.
Detta har jag nog missat.. Vem har varit på Mars?
Jo det är ju alltid intresant med saningen.
Men Mars,!!!
Lena.P är jag i verkliga livet.
Verkligen intressant! Pyramider där också…..
Vad säger du om filmerna med "faces on mars"?
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

# 5: Tja, förutom att också vår planet inhyser ett antal pyramider, som starkt kopplar dessa till den enastående och höga civilisation som en gång härskat här (och mycket tyder på till stora delar slogs ut för c:a 13 000 år sedan), som sumererna förefaller att vara den en av de bäst bevarade spillrorna av, så har vi ju också det här med vad sumererna ska ha skrivit om detta på sina lertavlor.
Enligt sumererhistorikern Zecharia Sitchin, den mest kända uttolkaren av vad som framgår om sumerernas förfäder enligt deras efterlämnade lertavlor med kilskrift, är det annunakfolket från planeten Nibiru, som inte bara - genom genetisk ingenjörskonst - skapat människan, utan även lagt grogrunden för pyramiderna på jorden. Som JAG har förstått, så talar lertavlorna enligt Sitchin, även om att pyramiderna på mars, är annunakisarnas verk. Rätta mig nu någon om jag har fel!
En länk till här:

# 6: "Vad säger du om filmerna med "faces on mars"?"
Ja, men det är väl inte annat än att denna är en del av byggnationskonsten den också… Finns ju vissa kopplingar till sfinxen på gizaplatån här…

Chansar igen här… Ingen som tror sig ha laddat ner filmen jag pratar om!?
har missat, liksom andra här missat den. mitt intresse rör sig helst mer mot det människoliknande ansikte som finnes på mars. Mycket energi som ligger därinne.

I see… Mm. Få se nu, om jag blandar ihop korten, men fanns det inga teorier om att det var djävulen som var porträtterad!?