Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: ifokussajten
Läst 948 ggr
Elisabeth-J
0

Info om iFokus imorgon

Imorgon ca kl 11.00 kommer iFokus att lägga ut  justeringar, förbättringar och buggfixar, men det ska inte påverka driften.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Elisabeth-J
0

Lyfter fram tråden.

Elisabeth 

Sirmerlin
0

Hoppas det blir en bättre förbättring.

Elisabeth-J
0

Nu är det klart och ni ser säkert förändringarna i högerspalten bl.a. sen kan ni kika på era sidor, det är en förbättring med fotoalbumen, jag hoppas att det kom med nu.

Elisabeth 

Elisabeth-J
0

En nyhet är att man nu kan visa bild direkt i inlägget även i kommentarerna och lägga in videolänkar i kommentarerna.

Elisabeth 

Eija
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Oj! det låter finfint…..

Elisabeth-J
0

Bilder direkt i inläggen och videolänkar i kommentarerna finns för er som har iFokus plus. En annan nyhet är att man nu inte behöver köpa plus om man vill ha större Avatar bara, så nu finns den möjligheten igen. Det finns info om man tycker på iFokus-loggan, Om iFokus, Stor Avatar.

Elisabeth 

Soffe
0

Det är ju mkt bättre nu :-) Kul!

Elwin
0

Var svårt att logga in, så jag bytte tillbaka till Explorer istället, då fungerade det.

Ser bra ut och nu har Firefox gjort sitt, vem vill ha en webbläsare där copy+paste knappt fungerar och sen inte kan ladda sidor ordentligt?

Från början kändes det nya bara som nämen va fasen är nu detta?

Men jag vande mig snabbt Skrattande

Soffe
0

Någon mer som har problem med att ta bort meddelanden i den fulla inkorgen? Mina finns ändå kvar även om jag tar bort dem.. Grrr

Elisabeth-J
0

#9 Det fungerar inte just nu vilket står i din onkorg också. Eftersom det inte fungerar att ta bort så har man obegränsad inkorg tills det är fixat, så den blir inte full.

Elisabeth 

Soffe
0

Jo det stod att den är full inkorgen, men jag fixade iFokus plus så nu har jag obegränsad inkorg, men det funkar fortfarande inte att ta bort meddelanden i inkorgen..

Elisabeth-J
0

#11 Som jag skrev i mitt förra inlägg så går det inte att ta bort i inkorgen och därför har alla obegränsad inkorg tills det är fixat och det gäller även dom som inte har plus.

Elisabeth 

Soffe
0

Jo jag såg att du skrev det, men varför stod det då innan jag blev plusmedlem att min inkorg var full.. Det gick nämligen inte att ta emot fler PM då..

Elisabeth-J
0

#13 Det går att ta emot fler även om det står så. Överst står det med orange text att den är obegränsad tills det är fixat.

Elisabeth 

Soffe
0

Ja innan den här texten kom stod det att inkorgen var obegränsad, men idag stod det att min inkorg är full m.m.. När jag fick pm innan hamnade det inte i inkorgen, utan i skickat-korgen istället, så jag fick skicka pm:et därifrån..

ANNIA
0

I den här nya uppdateringen som släpptes idag så är det tydligen tänkt att vi numera ska kunna radera. Nu har jag radera-knapp i inkorgen och jag har lyckats radera några. Inte provat på alla än. Och den oranga skylten är borttagen.

För min del har jag återfått ett annat fel som jag skrivit inne på support om. Att i inkorgen står sid 1 av 1 fast jag har flera pm och i skickat står det 1 av 2 men finns ingen länk att klicka på.