Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 812 ggr
Soffeboffe
0

Besök??:O

-min syster och hennes kompis var hemma och satt  där nere en dag o plötsligt sattes tv:en där uppe igån och på högsta volym. Detta skrämde min syster såklart. Jag har varit med om att ett tag efter min mormor dog var jag i köket hemma själv och en doft av min mormor svepte förbi, jag gick tillbaka till just det stället men det var borta.

När jag oxå sov hemma själv en dag så hörde jag som om någon tassade runder och stötte till mjukplast? sekunders mellan rum, jag lyssnade noga ochh det lät men efter att tag slutade det. PÅ morgonen var samma tv jag nämde innan på och visade tv 1:s "kanallista med klockan"

Spökar det eller hälsade min mormor på?
Har ni varit med något liklande eller har ideer?

Elisabeth-J
0

Det var säkert någon släkting eller vän från andevärlden som besökte er bara, om din känsla är att det var mormor så lita på det i så fall. Andevärlden kommer och hälsar på oss dygnet runt och ibland är dom mer intensiva och ibland mer lugna, så när man hör ljud och upplever närvaro betyder det inte att det måste vara något elakt spöke som är där, det behöver du inte vara rädd för, för det är så väldigt ovanligt och även våra nära och kära gör saker för att uppmärksamma sin närvaro.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Trigintipetala
0

Låter spännande. Jag har själv känt av min pappa sedan han dog. Men bara just i början. Då kunde jag ofta drömma om honom också och det kändes som det var ett sätt för honom att kommunicera med mig. Men med tiden har det blivit allt mer sällan. Jag tolkar det som att han "gått vidare" nu. För mig är det här positiva upplevelser. Om du spontant tänker på din mormor vid dessa tillfällen, då är det nog så att det är henne du känner.