Eftermiddagsfika
Hej
Ja ibland får jag mina infall. Har min lediga dag. skall feja lite nu. Har varit vid tippen på fm.
Fick liksom för mig att det skulle vara kul att ta en eftermiddagsfika med nära och kära både i denna världen och den andra sidan. De som kommer de kommer.
Jag själv kommer väl inte att märka ett dyft. SItter nog med koppen bredvid mig vid datorn där. Men bara känslan att ha tänkt tanken känns bra.
Tokig ide , javisst. Men inget är ju omöjligt.
De vänner som inte finns här på jorden mer skrattar säkert för fullt nu och tänker. Jaha, vi vet ju att hon kan va lite lustig , låt henne hållas, får se om vi kan retas med henne.
Nej, nu skall jag återgå till det jordiska och hugga tag i min dammtrasa..
Ha det så bra och ha en fin och skön helg allesamman
Kram på Er
Var rädda om varandra

Hej signemo!
Vilken kul idé, du kan vara säker på att dina kära var med på fikastunden. Du får lyssna till ditt inre så ska du se att visst märker du deras närvaro och kanske hittar dom på nåt hyss så att du förstår att någon är med dig. 
Lycka till på nästa fikastund och ha en fin helg du med.
Kram på dig.
Låter mysigt Signemo! En fikastund med dina nära och kära i andevärlden. Kanske du blev inspirerad till den här iden av någon nära dig som vill ha din uppmärksamhet för en stund. *blink*. Jag tror inte sådana här ideér kommer av sig självt bara hur som helst.
Kramis och ha en fin helg!/Happyspirit

Härligt signemo! Nej jag tror inte att dom skrattar åt dig, tvärtom så är dom nog väldigt glada och tacksamma för din fina och glada tanke :)
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus