Det okända 1/10
Då är det ett par timmar kvar till kvällens avsnitt. Jag kan själv inte sed det ikväll men ni får gärna berätta här sen i tråden om kvällens avsnitt :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Aj, då är det Idol och det okända samma tid. Nån som vet vem det är ikväll?

Kopierat från Tvplaneten:
Mediet Vendela Cederholm försöker hjälpa en familj i Gävle som känner sig hotade av en närvaro i sitt hus. De känner sig iakttagna, något håller fast dem i sängarna och mamman i familjen har till och med blivit knuffad nedför trappan av någon hon inte kunde se.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Ok Tack Elisabeth då blev valet enkelt!
Tack och Kramis/Happy

Tur att det finns snälla människor som har koll på sånna här saker.. mitt minne hade garanterat svikit mig ikväll om du inte hade skrivit om det.. Så tack så mycket för tipset Elisabeth!
Kram
Japp det blir att pendla mellan idol och det okända ikväll.
Ha en skön kväll/kram Tina
Jag föredrar Det Okända ikväll!
Tack för påminnelsen!

ikväll ska inget hindra mig, jag ska sätta mig framför tv:n kl 20!

Blir det okända här oxå!
Ja, nu börjar det snart. Men maken min kikar på fotboll. Så vi får väl se hur det blir.
Var rädda om varandra

Hon är så bra, Vendela!
Så lugn och saklig och säker.
Nu har jag kollat på det Okända, det var verkligen intressant…synd bara att man inte fick fram vem det var som slog ner brickan i köket under inspelningen…..för det blev jag nyfiken på
Kikade även in på Idol i pauserna, skall kika sen när röstningen är klar….nu hörde jag ju inte alla bidrag så jag har ingen favorit den här gången….men jag gillar Annas röst enormt, den är så speciel….
Fick lite att fundera på angående platsminnen, att sådana var av sådan art gav mig en tankeställare.
Där slog du rätt på spiken sven-g….detta har inte jag heller någonsin tänkt på…för mig har det varit mer att man kan känna en liten energi….inte tydliga knuffar och så…..

Tittade på Det Okända och lite på Idol det som hanns med i pauserna på det Okända.
Tycker Vendela är väldigt bra och lugn i sitt sätt att framföra saker.
Det var nog mormodern som var där och stötte till brickan så den föll ner på spisen.
Det är som med mina rullgardiner här. Har skrivet om dem i någon tråd förut. Tror att det är pappa som är här och busar, men jag har talat med honom om att han/de inte får göra så åtminstone då jag är hemma själv och det har heller inte hänt.
Men därimot så for sovrumsrullgardinen upp en Söndag morgon kl 06.55 för jag tittade på klockan och katten kan det inte ha varit för han var inne på toalettet då. Så hur kan en gardin som blivit neddragen på kvällen fara upp före 7 på morgonen. De brukar fara upp lite olika tider på helgerna då Toni är hemma. Eller det kanske är någon på hans sida som är här. Men det här hände ända tills jag pratade till mina föräldrar om detta. - Jag sa så här, att jag är jätteglad över att de är här och besöker mig ibland. Men ni får inte dra i rullgardinerna, alla fall inte då jag är själv hemma för då blir jag ju rädd och det vill ni väl inte att jag skall bli.

Har också tittat på Det Okända.
Vad jag tycker att Vendela är duktig.
Jag har precis köpt boken som Elisabeth Lannge skrivit, jag ska läsa den med stort intresse.
Om jag tordes ha tv hemma skulle jag skriva till Det Okända. Men jag vill inte att hela Sverige ska se och veta allt om oss.
Kram

# 15
Jag har också beställt boken av Elisabeth Lannge, men den har inte kommit ännu. Skall bli intressant att läsa den sedan.
#16 var beställer man den boken ????

vilka gulliga spöken de hade hemma hos sig.. 'de bakar åt er'
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Boken heter: Budbärare från det okända
PG 1959-6
Parthenon förlag
168+30=198:-