Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 592 ggr
Elisabeth-J
0

God morgon 2/10

Var jättetrött igår och låg nästan hela dagen, men känner mig lite piggare idag. Skulle ha tagit prov igår men det ändrades till idag så vi får se var blodvärdet ligger på idag. Det är det varmare här uppe nu igen men molnigt och mörkt idag, hoppas att solen tittar fram sen. Ska fixa rummet på övervåningen som blev tapetserat igår och möblera om i vardagsrummet. har köpt nya gardiner som jag ska försöka orka sätta upp idag också. Är så tacksam för att min son hjälper till så mycket nu när jag inte orkar! Imorgon kommer min äldsta son också, det ska bli så mysigt när jag får ha alla mina barn hemma.

Önskar er alla en härlig dag!

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Eleri-Twinkle
0

God morgon godingar=)

I dag är det dagisdax för sonen och då är det några timmar över för mig*mys* Jag ska riktigt mysa i dag. Tända ljus, sörpla vaniljté och läsa en god bok:-)

KRAM PÅ ER!!!

(Extra energiboost till dig Elisabeth*Kram*)

Elisabeth-J
0

#1 Tack Eleri! Det kan verkligen behövas energibooster idag Glad

Kram

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

stina63
0

Godmorgon,, morgonpigg som vanligt numera.. haha. Idag är det en dag man vill sitta inne och tända en mysig brasa och dricka varm choklad och goa mackor till de.

Men jag ska jobba så jag får ha det mysigt och trevligt hos vårdtagarana istället

Kram till er alla//tina

chik
0

God Morgon på er..

Lycka till Elisabeht med prover o allt.

Lena..

Lena.P är jag i verkliga livet.

wolfie
0

God morgon alla!

I dag ska jag slå in lite paket till systerdottern o systersonen..reser ner o hälsar på de på lördag..jobbar de andra dagarna i helgen..om jag ej blir sjuk..har förkylning på g nu..blir en lugn dag annars i dag för mig..solen tittar fram så det blir en promenad..

njut av dagen..kram Carina

Frejzan
0

Vet inte vad du har för väder nu Elisabeth, men här regnar det och har gjort det hela morgonen, lite fint emellanåt så där. Ändå är det inte så många mil mellan oss.

Själv är jag ledig i dag, men vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Är trött och orkeslös för det mesta numer tycker jag. Men får väl ta mig i kragen och städa undan lite på vedspisen här uppe. Det är en massa krafs som ligger på den efter ombyggnation. Vi ska fixa till muren runt spisen så småningom, när vi riktigt vet hur det ska vara där. Är inne på någon sorts små stavar av huggen sten som jag sett. Väggarna är blårandiga i olika blå nyanser så jag tror det blir fint med vitt på muren.

Kram / Brittmarie

Hoppfull
0

Hej på er!

Här är en till som är trött… det är inget kul att vara trött.

För er som inte gjort det skulle jag rekommendera ett litet kosttillskott ett tag för att just boosta kroppen lite. Jag käkar ett som är superbra som heter alkagreens: alkagreens det innehåller allt kroppen behöver och är väldigt lättupptagligt. Testa att hiva i er ett par burkar så ska ni se att ni får extra energi och blodvärden mm rättar till sig!

Kram på er!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Ugglekatten
0

Här är det mulet och regnet hänger i luften. Hittekatten väckte mig kl 5 och ville absolut gå ut men jag tyckte inte det var någon bra idé. Men han gav sig inte och inte jag heller så han blev instängd på toaletten. Då började lilla bengal-chibi reta "svarta pantern" så sova blev det inget av i alla fall. Anledningen till att jag inte vill att katterna är ute på natten/när det är mörkt är att det finns ganska mycket räv här, men det finns också varg (åtminstone en) och lodjur. Men nu hörde jag på TV igår att de såg en varg utanför Norrtälje och det kan ju kanske vara "min" varg som vandrat dit.

I varje fall så fick hittekatten gå ut när det började ljusna, och glad blev han.

Dagen är din - njut /Vindafrid

Marina2
0

Hej på er.Här vräker regnet ner. Önskar er alla en bra dag.

sweethoney
0

God förmiddag allihop! Glad

Visst kan det vara svårt ibland att få tummen ur och göra det man borde…. det är ju mycket trevligare att sitta här och läsa, skriva och fundera….

Ha en skön dag !!

/Sweethoney

Amor vincit omnia

tommytoe
0

Gomiddag!

Blir en ganska lugn dag här. Har tänt ljus och tänkt på Zedd.

Happyspirit
0

Godmiddag! Är också trött idag. Mår lite konstigt faktiskt. Jag vet inte om jag håller på att bli sjuk eller om det är något annat jag plockar in just nu. Troligtvis det sista. Svårt när man inte vet vilket håll det kommer ifrån. Men det brukar allt som oftast visa sig exakt vad det var.

Önskar er alla en fin dag!

[SusannaK]
0

Jag sitter o fryser är nog dags att elda lite. Fundrar en del på hur människor fungerar. Varför det ibland är så svårt att acceptera när det kommer någon ny människa in i en grupp.

Varför är man inte istället nyfiken på varandra och lär av var och en.

Sån ska jag aldrig bli…tänk vad dom missar.

Idag ska jag på utveckligssamtal för David. Ska se vad dom har att säga. Min pappa kommer och fikar en lugn skön dag.

Kram

Sanna