Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 633 ggr
Eija
0

OT: spökhistoria....

Fick denna historia tillsänt till mig och kunde inte låta bli att skriva den här…..vi behöver träna på våra skrattmuskler emellanåt tycket jag……Skrattande, så skriv gärna in lite ni med som har lite på lager…..

En man var inlagd på sjukhuset p g a sin dåliga mage, och plötsligt som han ligger där så hinner han ingenstans utan allt hamnar i sjukhussängen…

Mannen får panik och rullar ihop lakanet fort och kastar ut det genom fönstret.

Utanför går det en A-lagare som är lite rund under fötterna, och får lakanet över sig, han börjar panikartat att brottas med den, och bajset skvättar åt alla håll..

Då kommer hans polare förbi och undrar vad sjutton han håller på med…

Då svarar han:  Du kommer fan inte att tro mig, men jag har nyss bankat skiten ur ett spöke……Förvånad

Happyspirit
0

*Asg* Tack för den Eija. Den var jätterolig.

Sirmerlin
0

*asg*

Sirmerlin
0

Denna kanske inte tillhör en spökhistoria men på gränsen till kategorin i alla fall.

"I min lägenhet finns det en strömbrytare som inte gör någonting. Då och då knäpper jag på och av den för att se om något skulle hända. Igår ringde det en dam från Tyskland och bad mig lägga av."

stina63
0

haha den var bra Eija.

Trisha
0

Vad härligt att få gapskratta!! Tack!

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

wolfie
0

Hahaha!

[Chakra]
0

Skrattande

nero
0

Ha ha ha den va "skit" bra !!!!Skrattande

Eija
0

Va kul att ni har bajshumorn i behåll med….för det har jag verkligen….Skrattande…..och du nero, visst var den "SKIT" bra…ha,ha,ha….jag förstod….hi,hi,hi….

nero
0

hi hi hiSkrattande ja visst e de skönt med människor med samma humor!!!!Skrattande

Jane-Lyzell
0

*asgarv*Skrattande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Eija
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer lite mer skoj….

Du lyssnar på Stevie Wonder…..

Det är din första dag på jobbet och livet är underbart..

Eija
0

2 månader senare….

Du lyssnar på Hip Hop, för du är så upptagen så du vet inte varken ut eller in

Eija
0

6 månader senare…

Du lyssnar på Heavy Metal

Din arbetsdag börjar kl 08.00. slutar 20.00

Eija
0

9 månader senare…

Du lyssnar på lugna favoriter..

P g a all stress du har lagt på dig och är förstoppad

Eija
0

Efter 1 år

Du lyssnar på Gangster Rap…

För du har glömt va en bra dag är och lever på koffein

Eija
0

Och slutligen efter 2 år

Du lyssnar på TECHNO och har flippat ur fullständigt..

Så alla jobb är inte så bra…Tyst

Cristine
0

Det var det roligaste jag sett och hört på länge Eija..det behövde jagSkrattande .

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

wolfie
0

Hahaha Eija!Jag garvar o garvar ,jättekul!!SkrattandeHelfestliga bilder!!

Marina2
0

Ha ha de var bra!

nero
0

Ha ha ha  tack för ett gott skratt dom va verkligen superbra!!!!Skrattande

Aimosdotter
0

*asgarv* Vad härligt att få börja dagen med att skratta!

Tack för det Eija!!!

Eija
0

You are welcome!….älskar att roa folk….man blir så glad av andra glada…..hoppas att resten av dagen blir härlig……kram på er alla där ute….

föresten här har det bokstavligt talat tagits på allvar att rökare skall hålla sig utomhus….tur det…..Skrattande

Eija
0

Ooopps!….Det blev lite konstig tolkning där, jag mena naturligtvis inte att "rökare" skall "hålla" sig utomhus….utan att när det skall rökas så skall det vara utomhus……hoppas att ni alla rökare förstod mig….är själv en rökfri rökare sen 3 år, efter att ha rökt i 40 år ca…….så jag vet hur det är med detta gissel…..

Britt-Marie
0

Hahahaha…Eija, roliga historier allihop. Måste sända den första till släkten i Oxelsösund, de kommer att garva..

Eija
0

Oj,oj,oj…pust…typiskt att grannens Grand Danoa har varit här igen och markerat…en når ju inte ooooopppp….såååådärja…det löste sig……tror jag…….

Frejzan
0

Damen bakom incheckningsdisken, till United Airlines gate i Denver, USA borde ha fått medalj för att ha varit både smart och rolig, samtidig som hon fick fram sitt meddelande till en arrogant passagerare.

En fullsatt flygavgång hos United Airlines blev inställd. Representanten för flygbolaget höll på att boka om en lång kö med resande. Plötsligt gick en ilsken passagerare förbi alla som köade och kom fram till disken. Han slängde biljetten på disken och sa:

'Jag SKA med detta flyg och det SKA vara FÖRSTA KLASS! FÖRSTÅTT?'

Damen bakom disken log och svarade vänligt:
 'Beklagar, min herre. Jag ska gärna hjälpa dig, men jag måste först hjälpa dem som står i kön. Om du bara väntar på din tur är jag säker på att vi ska kunna ordna något till dig.'

Passageraren var inte nöjd med svaret. Han frågade högljutt, så att passagerarna bakom honom kunde höra;

'HAR DU NÅGON SOM HELST ANING OM VEM JAG ÄR?'

Utan att sluta le tog damen bakom disken tag i mikrofonen till högtalaranläggningen och sa:

'Mina damer och herrar, kan jag få er uppmärksamhet,' började hon. Hennes röst hördes klart och tydligt i terminalbyggnaden.
 -'Vi har en passagerare vid Gate 14 som inte vet vem han är. Om någon kan hjälpa honom med att hitta hans identitet, var vänlig kom till Gate 14. Tack.'

Medan folk bakom i kön vred sig av skratt, stirrade den arga kunden på damen med en genomträngande blick, grimaserade och ropade högt:
 'FUCK YOU!!!'
 Utan att blinka log damen och sa:
 'Beklagar, men du måste ställa dig i kö för det också!'

Eija
0

SkrattandeSkrattandeSkrattande…"ASG"….gillar den skarpt och jag har inte heller hört den förut……

Mer vettja….kom igen…..fler som har något roligt i garderoben….

Frejzan
0

Kopierat från slagrutenytt (kanske alla här har den?)

Risken med att gå till ett medium!
Att det har sina risker att uppsöka ett medium fick en son till en superkänd amerikansk företagsledare uppleva. 
Företagsledaren var på rundresa i världen och sonen ville gärna veta var pappan "befann sig just nu".  
Mediet gick in i trans och sa efter en liten stund:  
"Din pappa sitter på en bar i Huston och dricker öl just nu." 

Grabben protesterade och förklarade att pappan var på en jordenruntresa och omöjligt kunde vara i Huston. 
"Jo, det vet ju alla att Mr. Johnson är på världsturné", sa mediet, "men din pappa sitter på en bar i Huston och dricker öl!"

Frejzan
0

En till:

Kära dagbok, förra året bytte jag ut alla mina fönster mot dyra tre-glas-lågenergi-fönster.
Den här veckan ringde en man från firman som installerat fönstren.
Han påpekade att dom gjort jobbet för ett helt år sedan men ännu inte fått betalt.
Ok, bara för att jag är blondin så betyder det inte att jag automatiskt är dum.
Så jag berättade för karl´n vad hans snacksalige försäljare sagt för ett år sedan, nämligen att efter ett år så har de här fönstren betalat sig själva.
Och hallå, det har gått ett år nu!
Det blev tyst i andra änden av tråden så jag lade på. Han ringde inte upp igen. Han kände väl sig dum!

o en till

Jag heter Berit och jag satt i väntrummet hos min nya tandläkare. Jag läste ett diplom på väggen och upptäckte hans namn. Plötsligt kom jag ihåg en lång, elegant mörkhårig kille med samma namn, som gick i samma klass som mig, för ungefär 30 år sedan. Kan han vara samma kille som jag hade varit lite förälskad i på den tiden? När jag sen fick se honom skakade jag snabbt av mig tanken. Denna halvskalliga, grå mannen med rynkigt ansikte var 
 alldeles för gammal för att ha varit min klasskamrat. Efter att han hade undersökt mina tänder tog nyfikenheten över och jag frågade om han hade gått på Enskede gymnasieskola. 
 -- Ja, det hade han, svarade han. 
 -- När gick du ut då, frågade jag. 
 -- Jag var i avgångsklassen 1978, sa han. 
 -- Du var i min klass! Jag log. 
 -- Han såg närmare på mig. Sen sade denna fula, gamla, halvskalliga, ohövliga, feta och elaka man: 
 -- Vad undervisade du i då?

Eija
0

SkrattandeSkrattandeSkrattande…#ASG#…såååå bra!