Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 677 ggr
Sirmerlin
0

Ibland önskar man

Ibland önskar man att katter kunde prata på ett mänskligt språk. Lite väl trött på att vandra runt efter en rastlös katt nätterna igenom.

Sitta vid ytterdörren men vill inte gå ut kl. 4 på morgonen. *suck*. och i dörren möter man tidningsbudet.

Livet har sina prövningar, de må vara underbara vid gosiga stunder med egna uppfattningar. Undrar bara om hon kommer väcka mig om natten igen när den väl tid är kommen om 6-9år. Går kanske på automatik, sömlösa nätter jagandes en rastlös spökkatt, som man pratar med. Hur skulle det se ut. tihihi.

Sirmerlin
0

Men det har sina stunder med, beaktandes, med en kopp te och en alldeles nypressad morgontidning.

stina63
0

Haha ja de där känner jag igen, Har själv katter, två små på 15 veckor och har för tillfelet blivit väldigt morgonpigg av mig eftersom dom börjar springa maraton här hemma klockan halv sex på morgonen. Men dom lugnar sig,, värre är det om det är en spötkatt

Frejzan
0

Jag löste bekymret med mina katter att dom får gå ut när vi går i säng. Det finns ställen ute dom kan gå o gömma sig. Vi har uthus som dom brukar vara under och inne i. Sommartid är dörren öppen men vintern kan dom gå genom hål i golvet så dom kommer in. Där har vi oxå mat om vi skulle vara borta någon helg.

Annars var det magiska klockslaget runt 3 på natten när dom absolut skulle ut. Först den ena och en halvtimme/timme senare den andra.

Suck, vad gör man annars.

Är det jättekallt får dom naturligtvis vara inne och då går det bra. Då vill dom inte ut.

wolfie
0

Ja här behövs ingen väckarklocka heller..Maja väcker mig punktligt varje morgon(om jag ej jobbar)kl 04.50 ungefär..tror hon kan gubens tider när han jobbar förmiddag..suck..ja vad gör man?bara att kliva upp..ibland vill hon ej ut utan ha sällskap när hon skall äta..jag får ta med kudde o täcke o lägga mig på köksgolvet tror jag!Skrattande

Så är det att ha djur..önskar oxå de kunde prata"mänskligt"..haha!

Frejzan
0

#4 Ha ha…  Ja du, jag tror min ena katt är mörkrädd??? Om det är mörkt i trappan så kan han stå och jama uppfordrande så jag måste följa med honom ner för att äta…

stina63
0

*4* haha ja de har jag också gjort en del gånger.. tagit täcke kudde och lagt mig på golvet..

wolfie
0

#5 ja kanske det är mörkret?hehe..

#6 jasså har du?oj hehe!

Ja dessa missar..Skrattandede är för goa!