God morgon 1/10
Idag är det varmare här igen men nu är vi i oktober den riktiga höstmånaden och dom kyliga dagarna kommer snart, men här har vi mycket sol vilket är skönt.
Här ska det tapetseras idag, jag själv ska inte göra det så jag får fixa fika och mat till arbetarna. Skulle behöva bygga ett större garage, bilen får precis plats därinne så det finns inte många centimetrar till utrymme när den står därinne.
Önskar er alla en härlig höstdag!
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

God morgon Elisabeth o alla på Ön!
i dag far jag till stan o shoppar lite till min lilla systerdotter..besöker de på lördag..i natt ösregnade det..hoppas det inte blir regn för jag har ingen lust att släpa på paraply..hehe
Ha en bra dag..

Godmorgon Elisabeth,och till er alla andra här på ÖN!
Här i E-Tuna är det en gråmulen morgon och termometern visar på 8,4grader.
Önskar alla en fin dag.
Kram

Förresten i dag har vi bott i huset i 4 år!Vad tiden går!
Kram på er

God morgon!
Här öser regnet ner och om en stund är det dags att gå ut med hunden. Jag hoppas att det blir uppehåll i em för då ska jag och Findus (hunden) åka till kenneln o hälsa på. Han ska leka med sin syster o hennes valpar.
Kramar
God morgon.Här öser regnet ner. Idag ska jag ta det lugnt mellan lite jobb.Ha det gott!
Wolfi Grattis till dom4 åren.
GOD MORGON
på er
Alla mänisko barn..
Här är det Regn, Altså Regn, Nu pratar vi regn som vår Herre öser ner här på oss. Droppar stora som 50öringar…
Nu skall jag ut med hundarna, Hästarna gav jag hö inne det käns inte så roligt att släppa ut dom i detta ösregn.
Håll tummarna nu att jag inte drunknar i allt regn.
Ni skall ha det gått alle sammans här inne.
Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.
God Morgon!
Oj, vilket oväder ni har Chik. Låter inte så skoj faktiskt. Hoppas vi slipper regn idag. Det regnade lite i går här. Men bara lite duggregn. Idag ser det vått ut. Men det är uppehåll.
Önskar er alla en fin dag.

Godmorgon alla på ön. Skallen dundrar men vädret är som en vanlig oktoberdag. Gråmulet och lite ruggit. Tack för denna SOMMAR och välkommen tillbaka nästa år.
bajn
God morgon allihop=)
I dag är min lille pojke hemma från dagis, så det blir han och jag hela dagen=) Jag tänkte att vi skulle ta en skogspromenad så han får andas lite skog och sen ska vi göra chokladbollar. =)
STOR KRAM på er alla!
Godmorgon!
Sov länge på min lediga dag! Fick healing igår och det känns i hela kroppen.
Tänker hälsa på mitt lilla barnbarn en stund idag och njuta av lantluften.
Nu väntar frukost och en stor kopp starkt kaffe och TV4 nyheterna.

Godmorgon!

Morning! Låter kul och kreativt att tapetsera! Blir jättefint , tror jag.
Själv ska jag försöka ta mig ut en sväng, i kväll äntligen kundaliniyogapass, kroppen läääängtar!!
Är lite fånigt romantisk just nu, hörde Sonja Aldens nya låt - ruggigt bra tycker jag! Har en sån där sentimental dag i dag tror jag, livsfarligt!! Då ligger ju alla sköldarna nere. Men rätt skönt faktiskt också…
Ha en ljuvlig dag alla!
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus
Här har det regnat hela natten, och fortsätter så smått även nu och blåser. Men jag har varit ute på en promenad och tycker att det är lika ljuvligt varje gång ändå. :)
Måste jobba några timmar mitt över dagen idag, annars sitter jag och gör drömfångare. Sedan skall jag ta mig tvärs för, tänkte jag, och dreja lite också - kladd kladd splasch!
Jag har haft leran ute i regnet så nu är den så där härligt geggig att jobba med.
Ha en finfin dag alla vänner!
*Ett huvud utan bekymmer finns bara på en fågelskrämma*
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Gomiddag på Er.
Här är det faktiskt uppe håll just nu. Har kommit hem från jobbet funderar på att antingen sitta här :-), baka lite eller ge mig ut i skogen.
Ha en fin dag
Var rädda om varandra

God Lunchtid på er!
Oj, så klockan stuckit iväg. Har pratat i telefon med en väninna en bra stund och så skulle gå tillbaka hit och kolla runt lite och nu ser jag att klockan är dax för lunch. Så jag måste inta lite mat snart nu.
Vädret är lite grått och trist idag + 8 grader. Men skall väl ändå föröka mig ut på en promenad.
Ha det gott alla!

God middag alla på ÖN!!
Mulet här och har regnat lite, har varit och fått akupunktur så nu är jag jättetrött och avslappnad.
Ska vila en stund innan jag tar itu med dagens göromål.
Ha en jättebra dag alla!
En eftermiddags hälsning från mig här i från Nykroppa, här är det liite mulet men uppehåll….så hundarna och jag klarade oss från väta uppifrån på våra promenad…..
Dag 3 eDeeksha. Mulet. Svullet. Snorigt. Blir nog bättre…
Nu har regnet kommit hit också! Var med Tindra hos tandläkaren och vi är genomblöta nu. Fast Niclas har tänt i braskaminen så nu är vi torra snart igen. Ikväll ska vi nog möblera om i vardagsrummet. Altaret ska fram igen! Förhoppningsvis låter Tindra bli grejerna nu. Fast antagligen gör hon inte det misstänker jag starkt.