Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedium
Läst 1618 ggr
izlide
0

behöver hjälp

hej jag behöver verkligen hjälp mår jättedåligt här hoppas ni kan hjälpa mig:)ska förklara lite för er hur det ligger till:)jag o min sambo fick låna 2000 kr utav sambos kompis för min sambo skulle åka bort o jobba och vi hade de välldigt knapert ekonomiskt just då men i allafall utav dom där 2000 kr så åkte vi o handlade för 500 kr resten 1500 kr lade vi högst uppe i ett skåp i köket.det här va nu förra fredagen.men dagen efter när min sambo vaknar o kollar så är pengarna borta.vi har letat överallt vänt upp o ner på allt i hela lägenheten för vi tänkte om han lagt de nån annan stans men inte då det finns inga pengar.sen då på fredagen va de en vännina till mig o hälsade på men jag vill inte beskylla nån heller men just nu som de känns så vet man varken ut eller in.hoppas ni kan hjälpa oss vore en lättnad för just nu står mitt liv stilla grubblar hela dagar över pengarna kan knappt sova på nätterna vi har de välldigt dåligt ekonomiskt nu me för jag har inget jobb bara sambo som jobbar så pengarna skulle vi behöva hoppas ni kan hjälpa oss tack på förhand/mia