God morgon 30/9
Tack för alla energier ni skickade igår! Vaknade med nya krafter idag och det kan behövas för om ett par timmar är jag på trafikskolan och kör en dubbel-lektion så då ska man inte vara trött, inte så bra i så fall :) Här har vi en kall morgon, -1,6 så nu märks det att oktober är på ingång men dagen ser ut att bli fin med solsken igen :)
Önskar er alla en underbar dag!
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Godmorgon Gumman! Skönt att höra att du mår bättre idag.
Lycka till på körskolan! Här var det frost på gräset i morse när jag tittade ut stax efter sju. Snart ska jag köra Tindra till dagis och idag är det fotografering. Ikväll bär det iväg till Strängnäs för cirkel.
Önskar er alla en fin dag!
Godmorgon alla här på Ön. Så skönt Elisabeth att du känner dig bättre
Kyligirar är det för varje dag och när man tittar ut på hösten så är hösten vacker. Med alla sina fina färger på träden.
Ha en skön höst dag//tina

God Morgon på er! Här är det en murrig regnig höstdag - som gjord för att mysa i soffan med en film. Lycka till på trafikskolan Elisabeth! 
Ha en fin dag allihop!
Amor vincit omnia

God morgon alla!minusgrader i dag..brr..men så fint det var i dag när jag gick hem från jobbet..disigt..frost..alldeles tyst..härligt
i dag har jag vilodag..ha en fin dag alla..
God Morgon på er!!
Jag får hoppas att ni får en god o givande dag..
Elisabeht lycka till med körningen.
Hösten är så fin, det ändrar sig hela tiden o alla färgern, ja det behövs nu när vi går in i mörkret..
Lena.

Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon! Önskar alla en fin dag!
Ett lätt regn strilar ner hos mig och det är 10 grader varmt i luften.
En snuvig morgon och två dagars ledighet nu, och mycket roligt att se fram emot.

Godmorgon! Lite kyligt här men fint väder.
Jag har precis bokat en tid för privat sittning. Det ska bli spännande.
Ha en bra dag allihop!

God Morgon önskar jag er alla!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

God Morgon önskar jag alla här.
Här rengnar det .
Lycka till elisabert med körningen.
Ha det gott.
Hej på er! Här regnar det,men det är ändå höstmysigt.Härliga färger i skogen!
Lycka till på körskolan elisabeth.
Tommytoe önskar dig en bra och givande sittning.
Ha en bra dag alla!

God Lunchtid får jag skriva!
Vi har +6 grader här just nu. Det har blivit lite molnigt. Men det var strålande sol på morgonen.
Skall snart göra i ordning för min lunch.
Ha det gott alla här ute på ÖN
Här ljuder indiantoner från den cd skiva jag köpte på marknaden. Det är verkligen rogivande musik.

#10 Tack! Jag har lite tid att förbereda mig. Det blir i december. 
Härliga eftermiddags hälsningar kommer härifrån till er alla, solen har visat sig av o till, det är ca +7 grader …gick ner till kanalen med mina hundar för att ladda mina batterier som jag fick tips om från gudinnan Sulis, via Happyspirit…..
Va kul att se dig här igen BranDuir, välkommen tillbaka…..
Go eftermiddag/snart kväll på Er allesamman. Jag blev så glad när jag läste att ELisabeth kände sig bättre idag.
Här nere i Halland har det regnat mest hela dagen. Tur att ´jag sitter inne
(på jobbet).
Annars har dagen varit som de brukar vara . Skönt att komma hem och kika in här. Funderar lite på att baka en äppelkaka tills ikväll. Ha det så bra
Var rädda om varandra

Goeftermiddag alla! Härlig dag i skogen med Happy, sen har jag skrivit lite så det känns så gött i hela kroppen! Är också så himla glad att Elisabeth mår bättre. Det är så underbart!
Ikväll ska jag nog slöa framför tv-n faktiskt, titta på nån bra film el nåt. Känner för att slöa, då det regnar ute!
Kanske det är nåt bra på tv, nån som vet?
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Go eftermiddag! Idag har jag vart ute och snurrat med min trogna följeslagare (hunden) i princip hela dagen, vi va iväg och fikade hos en kompis, gick och kikade runt på den nya golfanläggningen, och va i skogen på en långis och körde kurragömma och pinnkrig.. så nu är vovven trött och nöjd och jag känner mig nöjd med dagen och det känns som att naturen har gett mig en liten energi kick 
Härligt att höra att du mår bättre Elisabeth och att dubbellektionen gick bra! Håller tummarna för ditt körkorts tagande