Mitt Nya Kök!

Wow!!! Vilken stor home makeover! Kanonfint Anki!!! Du får gärna komma hem till mig och styla om också :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Fint!
Det är alltid roligt att förnya sig, tycker jag.
Mysigt! :-)
En lite "orb" fick du med också ;-)
Kram Sanna
Oj det var samma två gånger
ledsen för det! Du har ju Elinor där nu. Passa på det är hon som hjälpt mig jättemycket! *ler stort*

Vlken härlig matplats!!! När bjuder ni på middag? 
Elisabeth

jag så också orben, he he.
Jettekul upshining! trendy! :)

Snart är jag hemma igen - middagsdags i fina köket. My cooking again if you like. Köper med mig ingredienser…..
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Tills Elinor kommer tillbaka i november så kommer jag att ha inhanlat målarfärg, tapeter och golv, sen ska här renoveras och stylas om :)
Elisabeth

Ojojojoj, inte nog att man ska prata med andar hela dagarna, nu ska man måla också!! Gäller o tanka energi tills i november då!
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

#12 Det är ju det som är den goda tanken
När man arbetar med att prata med andarna hela dagarna så måste man ha något att jorda sig med också så det är ett ypperligt tillfälle för en bra balans 
Elisabeth
WOW! säger bara WOW!…..
Och den allra sista
Åh vad glad jag blir att ni blir uppåt också! Tack alla för fin respons.
Bamsekram/Happy
Självklart bjuder jag på middag Bettan! Och Ellen kommer hem i morgon och då ska vi festa med god mat. Om hon orkar.
Annars kanske det blir pizza! *blink*

Tack Anki! Ska försöka att se till att komma ner snart, saknar dig och din familj!
Kramisar!
Elisabeth
vad fint.. blir inspirerad av detta
Ja, Elisabeth, hoppas ni kan det snart! Verkligen saknar dig också.
Bamsekram/Anki
Du har verkligen fått till det fint i köket erat. Och rymligt med plats runt matbordet;-) Kram

Sååå fint och mysigt…
Va roligt att ni blir inspirerade! Det var precis det jag hoppades på.
Kram på er! Alla!

Men åhhh så snyggt! Blir ju riktigt avis och imponerad på hur duktiga ni är! Kanon fint jobb har ni gjort!! Nu blir man ju nyfiken på hur det såg ut innan jue, hehe.. 

Så fint ni har det!

ja ett toppen kök….
nya designer på G…kram
#26 Jenny S. Innan var det en vägg mellan kök och matrum och i matrummet var det ett sovrum. Men med samma färger! Vi har inte målat eller tapetserat om något!
Denhär tråden blev jag glad av
Jättemysigt - grattis! Önskar dig många, långa, härliga och sociala matupplevelser!

hehe.. ok, men jag e riktigt imponerad iallafall! Älskar sån stil!Hum.. undra om ni är bokningsbara tills det är dax för mig nångång att göra om här hemma? *fundilerar* *S* 

Hallå!! Vad fint!! Men matplatsen?? Var kommer den ifrån? Är det den där väggen som är borttagen??
Middag! Mmmmm jag kommer också!! Tro inte ni får äta utan mig!! Ha ha ha
Du är hjärtligt välkommen Morsan!
Ja, väggen är borttagen!
Bamsekram/Happy!

#33. Ja,du har ett så jättefint kök Anki,har ju fått kolla på det när jag var hemma hos dig,Supersnyggt. Kram
#34 Tack Maiya! Ja du såg det ju när det precis var färdigt! *ler stort*
Kram
Happyspirit vilket fint kök…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Så underbart! där kan ni mysa er!
jättefint Happy… hihi… lite flummigt kanske men det är härligt. Färgen jag har i mitt rum ska vara lugnande… hm.. förklarar "mitt flummiga- jag". :) Kram

70-tals färger och stil….typ! Fel färger för mig, men jag fick väl nog på 70-talet…….*nostalgitripp* 

herre jisses vilket mysigt kök , nu blev jag sugen att göra om mitt kök, det är verkligen fint ditt kök

Kan bara säga att jag tycker det ser kanonmysigt ut.
Kram
/Kristina
Väldigt rött
mycket kraft!
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Hahaha! Tack till er alla för era sköna kommentarer. Trodde inte tråden skulle bli så uppmärksammad som den blev faktiskt. Jätteroligt med allas era synpunkter tycker jag.
Kram på er alla Goa medvandrare!

Varmt o mysigt!