Tack goda gudar
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tack goda gudar för det skrivna och talade ordet…
Tack vare det kan jag renas, se klart bland tusen tankar och sätta ord till de känslor som rusar genom blodomloppet…
Tack vare orden, lyfte jag tanke för tanke högre än mörkrets rike kunde nå…
Tack vare orden, nådde jag fram till mig själv, när jag annars inget hörde eller förstod…
Tack vare orden, kunde jag skilja på lögn och sanning och födas ut ur självbedrägeri…
Tack vare orden, kunde jag varsamt famna min själ…till åsynen av ömma, vackra ord…
Tack vare orden kunde jag förlåta det som skadat, förlåta det som varit och förlåta mig själv….
Tack vare orden kunde jag se ordning i vansinnet och ge min själ en röst…
Nu…tack vare orden, är jag rest ur askan likt Fenix, redo att lyfta nyfunna vingar…
*Pånyttfödd ur en svår förlossning/utmattningsdepression står jag här igen…redo att ta för mig av livet-----min älskade son, mamma är tillbaka*
TACK för ordet!
*Kram/Eleri*

Så vackert skrivet, Eleri. Lycka till med omfamningen av livet… Så mycket man kan uppnå när man tror….
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

å, så herlig! takk for ordene! jeg trengte å påminnes dette.
"Tack vare orden, lyfte jag tanke för tanke högre än mörkrets rike kunde nå…"
herligt :)
#1 Tack Trisha, Ett steg, hur litet det än må te sig, är ändock ett steg framåt och tillslut har du vandrat en mil*ler*
#2 STOR KRAM, glad jag kunde påminna dig o få dig att må bra!:-D
Så vackert! All lycka och välgång till dig!
#4 Tack snälla:-)!!!

Jättefint Eleri!
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
#6 Kramar till dig Elisabeth, tänk jag känner mig så välsignad att få skriva och delge här på din sajt, det värmer massor!!!:-D
Som alltid Eleri, lika vackert lika uttrycksfullt!
Kramar i massor!
#8 Tack Hellas*varm*
Tack du sköra själ
och välkommen tillbaka!
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Så vackert skrivit och en vacker sång du sänt med i den här tråden.
Lycka till dig!
Vackert och tänkvärt Eleri!
Varm kram till Dig!
Någon jag känner skrev en gång "Ord - jag älskar er" och jag kan bara hålla med!
Vackert!