Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: medium
Läst 2789 ggr
Happyspirit
0

Gudinnekort!

Till halv tolv kommer jag att dra ett Gudinnekort till er som vill ha ett. Ge mig ett nummer så drar jag ett Gudinnekort för dig. Jag slutar prick halv tolv!Flört

Happyspirit
0

Korten är på engelska!

Skrattande

Happyspirit
1

Oj jag har tittat fel på klockan! sorrySkäms då kör vi till tio över tolv i stället! Säg ett nummer. mellan 1 och 44.

Jennie-S
0

Aldrig gjort detta heller och engelskan är inte den bästa, men provar gärna.. jag säger nummer 6 Glad

*spännande*

Happyspirit
0

Ok Jennie! Här kommer ditt kort! Gudinnan heter Aine. Och hon står för "Leap of Faith" Hon säger: " Take a risk, and put your heart´s true desire into action!

Kramis HappyFlört

Happyspirit
0

Dessutom när jag blandade korten Jennie så tänkte jag på dig först och då hoppade ett kort ut och jag tänker ge henne till dig också! Hon heter Cordelia och på hennes kort står det "Go outside"

" You have been indoors too long. Go outside and get some fresh air"

Hmm, säger jag. Stämmer det vännen?

Kramis Happy!Skrattande

Eleri-Twinkle
0

5 :-D

[Chakra]
0

Nr 23 tack!

Happyspirit
0

Kära Underbara Eleri! du får Gudinnan som heter: Aphrodite. Inner Godess

"Awaken the godess whithin you trough dance, self-care, and appreciating your divinity.

Den passade väl dig som hand i hanske!

Kramis/Happy

Jennie-S
0

Det där va riktigt intressant! Nu fick du mitt hjärnkontor att snurra ännu mer *S* 

Tack så mkt Happy, du har verkligen bidragit med att jag fick en riktigt trevlig och intressant kväll här idag och det tackar jag för!

Kramisar!

Eleri-Twinkle
0

#8 Det gjorde den verkligen Happy, tack snälla, snällaSkrattande

Happyspirit
0

Chakra! Jag drar din Gudinna nu och hon heter  Green Tara!

Hon står för: Start Delegating!

"Ask others (inkluding me) to help you, instead of trying to do everything by yourself"

Kramis Happy och sov med änglarna sen vännen!

Happyspirit
0

Tio minuter kvar!Flört

Jennie-S
0

#5 Happy! Himlans, det där kortet stämde något så otroligt väl! fick en så stark rysning när jag läste det du skrev då det stämmer så väl! Ska absolut ta till mig utav vad som stog i korten!

Tack ännu en gång vännen! Du har givit mig mkt ikväll! är så glad och tacksam för det!

*Stor kram och roser till dig*

[Chakra]
0

#11 Tack! Ja, det behöver jag träna på att göra!Glad

Känns tryggt med änglarna!

Happyspirit
0

#13  Jag blir så glad!

Sov med änglarna Jennie. Du ska nog vänta med att gå ut till i morgon. Hoppas det blir fint väder.

Sov med änglarna!

Happyspirit
0

# 14 Ja du Chakra! Delegera är en konst!Flört

Bamsekram/Happy

Happyspirit
0

Fem minuter kvar innan jag ska sova med änglarna också!Skrattande

Happyspirit
0

En sista hinner vi med!Skrattande

Jennie-S
0

Du e go du Happy! Jag tolkade kortet på ett annat sätt och stämmer det så som jag tolkade det så var det där verkligen en knuff framåt för migGlad har övervägt och velat fram och tillbaka länge och inte vetat om jag vågat.. så det betydde mkt!

Tack för dina värmande ord! Sov med änglarna du också! och dröm fina härliga drömmar!

Kramar till dig!

hinzidi
0

ah, rekker jeg det? nr 13

Happyspirit
0

Åh, Hinzi då blev du den sista ikväll. Jag visste väl att det var någon på tur! Här kommer din Gudinna.

White Tara!

" You are becoming increasingly sensitive. Avoid harsh realasionships, environments, situations, and chemicals"

Och med det säger jag God Natt! Till alla kära vänner på Ön. Önskar er en fin natts sömn.

Kramis/Happyspirit

hinzidi
0

Tack så mycket Happyspirit :)

Wow, som det stämmer, he he. Men detta med environments er vanskeligt att göra nåt med, änn så lenge.

God natt på dej! :)