ATT TÄNKA PÅ
Skriver detta utan att jag vill att någon ska ta det personligt. Upplever att det kommit en del tråkiga trådar där man börjar att ha rätt så tråkig ton mot varandra. Jag tycker att vi i detta forum ska se det som något trevligt att gå in här och både lära sig och disskutera här. För diskussioner för oftast bara saker framot men personliga påhopp och smågnabb bara skapar dålig stämmning. Så jag lägger bara ut det som MIN personliga åsikt och det absolut inte min menning att någon ska känna sig träffad.. utan enbart för att det ska forsätta att vara ett trevligt forum där jag tidigare kännt att det funnits omtanke och kärlek.. låt det förbli så
kram på er alla
Håller med dig där, mycket hänger dock på att ALLA gör det. Men det håller jag med om…
Inlägget är borttaget pga att det inte hör till trådens innehåll.

Tack för ditt inlägg sofie28! Det är det du skriver som ska vara på forumet med positiva och kärleksfulla energier istället för elaka påhopp som nu har förekommit bl.a.
Kramar!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
#2 ?
Jag håller med sofie28, visst har jag också fått konstiga svar men då hoppas jag att personen bara missuppfattat mig, jag hoppas då att jag är förlåtande eftersom även jag kan skriva galet ibland. Ingen är perfekt.

Fint inlägg, Sofie. Med gemensamma ansträngningar så kan vi absolut fortsätta detta forum med intressanta diskussioner och tips.
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus
Håller med dig Sofie!
Dålig stämning är något jag har mycket svårt för. Jag är väl lite naiv eller nåt sånt. Men jag gillar inte tjafs och elaka påhopp på någon.
Jag går inte in på vad jag menade.. jag hoppas den frågan är löst som gör mig upprörd..*ler* Annars gilalr jag detta forum…

Jag har varit medlem här på ön i 1 år o 2 dagar i dag insåg jag nu..Varför är jag kvar?jo för jag trivs..men nu sen en tid tillbaka blir jag så påverkad av allt negativt..vet inte vart jag ska skriva nånstans..håller mig på sidan av känns det som..o läser sånt som tillför mig något gott..så jag instämmer med Happy att jag ej gillar tjafs..och påhopp..
Härligt att läsa detta. Jag skulle nämligen just logga ut pga att all luft fullständigt gick ur mig när jag nyligen läste tråden "nu räcker det" och då särskilt vad som stod att läsa i första stycket under inlägg #41… Det var hemskt att läsa… och personligen tappar jag lusten helt av sådant
Jag söker något helt annat och hoppas att möjligheten finns att ständigt bibehålla en hög nivå på ton och relation.

Dom trådarna är nu borttagna för som ni skriver här är vi väldigt många som känner nu och vi vill istället ha en hög nivå med positiva energier där vi tillsammans har roligt och trevligt!
Kramar
Elisabeth
Finns en enkel lösning "Krydda inte"
eler välj bort att skriva i dessa trådar
Fokusera på det ni själva tycker är posetivt så växer det posetiva i alla trådar!
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

#12 Helt rätt 
Elisabeth
#12 Så sant Jane! En mycket enkel lösning som glömts bort igen. Tyvärr. Eller "vattna inte det du inte vill ska växa" Ett bra ordspråk som inte nog kan upprepas.
Tack för påminnelsen! Den behövdes även för min del.
Härligt att vi är så ense……, jag håller fullständigt med dig sofie28, jättebra skrivet……