God morgon 28/9
Somnade tidigt igår, var helt slut efter dessa dagar i Edsele. Det har varit helt enorma energier och jätteroligt, tröttheten slår till rejält efteråt :) Vaknade av att sonen skramlade med disken annars hade jag säkert sovit ännu längre. Här har vi solsken just nu, det ska tydligen bli storm här idag, det blåser lite så vi får väl se om/när stormen kommer. För övrigt ska vi bara ta det lugnt och om vädret är bra sen så ska vi ut i skogen.
Önskar er alla en härlig och lugn söndag!
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

God morgon alla!Nyss hemkommen från jobbet..min syster fick en flicka i går natt..3970 i vikt o 54 lång!Jättesöt!!
i dag ska vi shoppa lite med barnen!
njut av dagen!!
Morrn morrn på er alla!Här blåser det på för tillfället.
Blir antagligen lugnt här idag,är väl bara tvättning som står på programmet:)
Ha en lugn dag!
#1 Hälsa grattis till din syster då:)

Vaknade 7.15 utvilad och på strålande humör. Idag hoppas vi på utflykt, jag o Elisabeth om inte stormen tar överhand. Drömde att jag fick ett lila prov på en revolutionerande fotkräm som gjorde fötterna som nya…. kanske därför jag är på så gott humör!! Eller kan det vara 3 dagars "online-arbete" med andevärlden….
Ha en underbar söndag alla på ÖN!!
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Godmorgon!
Ha en bra dag allihop!
God Morgon på er!!
Jag har försökt att skriva något personligt till er som redan har önskat god Morgon.
Men den här datan har ett eget liv i dag..
Kan det vara??
Pu nu fungerade det.
Lena.P är jag i verkliga livet.
God Morgon, här skiner solen och det blåser lite, det skulle ev bli storm under dagen.
Ska kanske fara en sväng till S-vall till vår son och det kanske blir en shoppingsväng om vi ids. Lidl har billigt och bra toa och hushållspapper, det är ungefär vad jag shoppar när jag far till stan.
Huvudvärk och tryck i ena örat med brusning, förmodligen en förkylning på väg.Örat har brusat och pulserat flera gånger inatt. Har även sovit dåligt flera nätter med tokdrömmar om det mest konstiga saker, spöken som håller i mig och modevisningar där jag inte har fixat några mannekänger eller kläder och jag sitter liksom fast när jag ska skynda mig iväg. Och en massa annat tok.
Jag får väl hoppas att det inte är sanndrömmar för vi har en modevisning i slutet av nästa månad.

God morgon! här skiner solen från en klar blå himel…..berättar att jag har fått 2 nya vänner som sitter på min trappa och väntar..den enna är en Ekorre och den andra är en Räv…de har följt mig var jag än går nu i några dagar…
God förmiddag.Här skiner solen men det har börjat att blåsa lite grann.Önskar er alla en skön söndag.

#8 nämen va härligt!!

#10 ja visst är det härligt….och grattis till din syster..vilken underbar dag
PS! Kan ni inte göra en daily sticky på God morgon (dagens datum)?