Tävling!
Länge sedan man såg en tävling här på ÖN, så jag startar en nu!
Nu ska ni få vara kreativa hade jag tänkt!
_Tävlingen går ut på att fixa en så intressant/rolig/snygg presentationssida som möjligt!
De som vill vara med och tävla skriver upp sig här, och sen är det bara att sätta igång och snygga till sin sida så gott ni kan!
_
Tävlingen pågår till lördag den 27/9.
Då hinner jag leta rätt på några trevliga priser under veckan också!
Lördag eller söndag kommer beskedet om vem som vann.
Jag kommer vara den som bedömmer. Fram tills på lördag kan ni alltså grejja och ändra som ni vill på era presentationer.
SÅ sätt igång kreativiteten nu, alla ÖN-medlemmar!
LYCKA TILL!
Ja men min är i princip färdig. tihihi.
Du MÅSTE inte jobba med den en hel vecka, men du har chansen för jag kommer inte bedömma förns nästa helg. 
Bara en tävlande? Vad har hänt med ÖN-folket? Ni som alltid brukar vilja tävla.
Inga fler som ska vara med?

Ett roligt initativ Totemo, men jag är så kass på sånt här…men ska se om jag kan lyckas med ngn liten förändring

Jag är gärna med, måste ju fixa klart min sida 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Tre deltagare! Lite fler vore ju trevligt, annars är det ju inte mycket till tävling! 

Vill oxå vara med… fast jag e fantasilös värre ;)

Ja du det var inte lätt för en som kan noll o ingenting om Datorer. Speciellt inte när min data hela tiden sa…Din webb-läsare stöder inte den här funktionen, när jag skulle kopiera o klistra in Bilder.
Jag har lyckats nu, vete f*n hur, men är helt slut i skallen. Skulle ha ngn Bild till, men….
Jag är riktigt stolt över mig själv, min sida börjar ju likna ngt.
# 8 jag känner igen det där med rosen hörru!
Men bra jobbat! Kreativa sidor ska det vara, på ett sätt eller annat! Via text eller bild, gärna både och!

Haha. Helt ärligt, jag visade min son att det skulle vara en tävling och att jag ville ändra min sida.
Jag sa att här är hon som anordnar tävlingen och så kikade vi på din sida. jag antar att han såg din röda Ros, för det är han som valt den och jag har inte hjärta att byta ut den, för han sa, att den ska du ha.
Så jag får va lite härmis
Kram
Skulle väl vilja vara med, MEN! Jag vet inte hur man ändrar och fixar, måste man inte ha betal-varianten för att kunna göra lite roligare fantasifullare pres.?
Jag har både dålig fantasi och ingen betalvariant.
# 11 nejdå. du kan lägga in bilder och texter endå. Hittar du en bild på någon internetsida som du vill använda, högerklickar du på den, trycker kopiera, och klistrar sedan in den på din sida där du vill ha den. sen kan du redigera bildens storlek och sisådär när du väl klistrat in den. Och skriver du nått tillräckligt intressant eller lockande kan det räcka gott och väl för en första plats det med! 

Jag har inte betalvarianten. men nu skulle jag lägga in en liten söt bild och det lyckades, men jag vill flytta den o det kan jag inte. Hjärnan går på sparlåga just nu, så det får bli i morgon.
Men jag är så dålig på att skriva bra eller roligt! Jag har redan en bild och en text presentation, men det är ju uttråkigt… 

Ja men det behöver ju inte va en Roman, jag har inte skrivit så mkt…
ToteMo!!
Jag vill vara med.

Lena.P är jag i verkliga livet.
ToteMo!!
Jag vill vara med.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Det är väl inte tråkigt, det handlar ju om dig.
Jag tycker att du skrivit jättebra.
Själv blev det som om jag fyllde i en sån där Vän/Kompisbok i Skolan….glömde bara skriva vad jag vill bli när jag blir stor 
Kram

Den är ju kanonfin
och det är mycket bra skrivet.
Kram igen
Jag är nöjd med min presentation så jag hänger på!!
Nu börjar det likna nått!
Fler tävlanden?
Jag vill vara med =)
Jag ställer också upp 
mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus
"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"
"Ingen är felfri"
Ja vill oxå….
Jag ser att många av er har roliga bilder, men jag kan inte kopiera och klistra in, vet inte varför. Har kunnat det förut, nånting med Firefox förmodligen…
Får väl nöja mig med smilisar 

Jag kan inte heller kopiera och klistra in, fick göra på ett annat sätt, som inte är så lätt att förklara i skrift, tror jag…..
Jag fick ta fram min sida här och klicka på ändra personlig beskrivning, sen klickade jag ner sidan med minustecknet eller vad det är, så att sidan finns kvar längst ner som en flik.
Sen öppnade jag internet igen och gick in på Google och sökte på bilder, när jag hittade en bild, så klickade jag på den och höll musknappen nere, sen drog jag bilden( blev en skugga av bilden ) ner till fliken med min personliga sida och höll den över fliken utan att släppa upp musknappen, då ploppade min sida upp automatiskt och jag kunde lägga in bilden.
Good luck!

Mysan: I firefox funkar inte klipp och klistra, men om du går in och gör ändringarna som du vill göra så kan du ju använda dig av Explorern, där funkar det utmärkt med klipp och klistra.
Tjingeling.
Tack Katarinaj och Tinnie!
Jag är förstås med :)

Jag är med.
Sissådär, nu är jag färdig, jag är ganska nöjd men det är just nu en jädrans lång laddningstid så jag måste minska ner upplösningen på bilden 
Tävlingen är härmed avslutad! Inga fler tävlanden tas emot!
Nu är det dax för bedömning! Lycka till allehopa!