Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 607 ggr
signemo
0

Sitter och tänker.

Är ju väldigt intresserad av det mediala samt mycket imponerad av all Er kunskap. Ibland sitter man och drömmer. Tänk om man hade den förmågan. Att samtala med andra sidan, att kunna ta till sig de råd och den visdom de har. Nu sitter man mest och är troligen med om detta men man varken ser eller förstår det. Man kanske börjar tänka på en kär vän eller släkting som finns på andra sidan. Men varken ser eller hör

Kan väl i och försig förstå att det är en mognadsprocess. Samt att man aldrig blir fulllärd. Ja, det var bara lite funderingar. Ha en fin helg

Var rädda om varandra

tommytoe
0

Jag var på seans igår och träffade ett medium. Hon sa inför allihopa att alla har förmågan och kan plocka fram den. Sedan blir dock inte alla medium. Men sån tur då tycker jag att det finns medium att vända sig till.

signemo
0

Ja det har du rätt i. Fast ibland när man liksom känner att det finns någon i ens närhet och så fattar man inget.

Hur var seansen ?

Var rädda om varandra

Denna kommentar har tagits bort.
tommytoe
0

Den var jättebra. Sedan hade jag en släkting som var med mig som fick kontakt. Det gjorde seansen 'ännu bättre'. Nu har jag varit 3 ggr på storseans o alla har varit bra. Men jag har bestämt mig att gå på en privat sittning.

signemo
0

Själv har jag gjort två telefonsittningar med Erika A här på forumet. Hon finns utanför Borås. Första gången fick hon kontakt med min vännina Britta. Fantastiskt. Nu för ca en månad sen kom svärfar som dog före jul förra året. Kändes otroligt bra och klockrent som man säjer här. Ler lite när jag tänker på att hon sa pang pang pang tre gånger och sa at han var intresserad av jakt, När jag frågade efter hans intresse. Han sköt nämöigen tre älgar i rad en gång.

Tycker absolut att du skall gå på en sittning eller göra en på distans. Lycka till och ha en fin helg.

Var rädda om varandra

Talisker
0

En sak som jag funderar på är att senast jag besökte ett medium så klagade "andarna" på mig att jag aldrig lyssnar, men vad skall  jag göra när jag inte hör demSkrikandes vill så gärna höra dem nja åtminstone när jag själv vill

[Lady-Oona]
0

#6 hmm…har aldrig hört att våra Andevänner klagar på oss..utan tvärtom…de uppmuntrar, inspirerar, ger goda råd och ger oss kärlek och omsorg….om jag gick till ett medium som gav mig det budskapet skulle jag ifrågasätta kontakten…Hoppas att seansen för övrigt var fin för dig…

Lady O

Talisker
0

#7 jodå kontakten var helt fantastisk, grät floder över kontakten med en aldeles förtidigt avliden kompis, men de ville ge mig råd som jag inte lyssnar på