Mormor?
Hejsan jag undrar om det är min mormor, som verkligen varit och tryckt på min sons nallebjörn? man kan trycka på fötterna,magen,öra & båda händera,
hoppas någon vet…
Och jag undrar isf vad hon vill..

Tror att du känner inom dig vem de är.. iom du specifikt kan säga du tror de är hon så kan de mycket väl vara hon som kommer på besök,om de sker fråga tyst vem de är som är här o vad personen vill.. svaret kommer förr eller senare.. :)
hejsan, jag frågade är det du mormor gör det igen, då spelade nallen igen, sen tänkte jag nej det kan inte vara så, så jag frågade igen & samma sak hände…
Jag vill så gärna att det ska vara så men är lite skeptiskt,

Tror också på din mormor och känner du så inom dig så är säkert den kännlan rätt.
Brukar oftas känna vilken eller vilka som kommer till mig här hemma och jag tror på den känslan man får först är rätt. Man vill ju så gärna att det skall vara så med.
Som före julen, då jag stod vid diskbänken och jag kände som en ljum smekning på min underarm, så mjuk och fin. Jag sa direkt rakt ut - Men mamma är du här, så glad jag blir, vad roligt att du kommer på besök. Det kändes så bra och jag kände mig så posetiv hela den dagen sedan.
Jaoooo, det är märkligt, strax efter mormor dog, så när jag låg i sängen så kittlades det på mina fötter, då visste jag att det var mormor för det var bara hon som gjorde det…
Vilken fin upplevelse!