Tornados
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
När jag tittade på "ögon på himlen" filmsnutten fick jag syn på dessa tornsdos filmer. MIN skräck!
Alltså jag blir så rädd när jag ser dem…på tv o film. Sånna krafter!
Jag har haft många verkliga drömmar om dessa som jag iaf aldrig i detta liv varit med om. Jag drömmer hur mitt hus slits sönder och hur liten och otroligt rädd jag känner mig. Så verkliga drömmar.
Det sätter verkligen igång rädsla i min kropp dessa ofta svart snurrande saker *huh* ryser.
Huvva, då är vi två. Detta är verkligen ett naturfenomen som ger mig kalla kårar. När jag var yngre var det min vanligaste mardröm- att jag plötsligt såg molnen hopa sig på himmlen, och sedan upptäckte tornadon i horisonten som närmade sig. Jag var tvungen att springa och ta skydd, blev jagad av den och slutligen befann jag mig i "stormens öga" och höll på att slitas med. Har t.om. drömt att jag dött i tornados. Tack och lov har jag inte haft några mardrömmar om tornados på många år… *rysa*
Vet inte varför det skrämmer mig mer än översvämmningar, jordbävningar, vulkanutbrott och andra dramatiska naturfenomen, det är något speciellt med det.
Då är jag inte ensam iaf :-)…..det är verkligen något över detta naturfenomen som gör mig skakis.
wwwooowww så mäktigt!! älskar att studera tonardos! kanske är lite galen men jag skulle mycke väl kunna tänka mig att sitta i den bilen! Så mäktigt det skulle vara att få va med…
Har själv vart med om två stycken i USA på 90 talet. Bl.a. Fran, och en som kom några veckor före. Inget roligt, men jag var inte ett dugg orolig konstigt nog. Märkliga är att jag fick migrän under båda gångerna och somnade mitt i smeten, vaknade upp helt slut och svettig, och allt var i sin ordning runt omkring mig, precis som orkanen hoppat över huset jag bodde i. Men grannarna hade det värre. Fanns inga hus kvar.

djisses…naturkreftene er mektige!
#………o fyyyyyyy fasiken rent ut sagt jag hade nog dött av skräck…..
……dom e så läskiga ….jätterädd för dessa…*huh*
#3 Ja så säger min man också….kan se att det är otroligt mäktigt och till och med häftigt så….men jag är bara så skräckslagen av dessa var det kommer ifrån vette tusan….
Jag var ute och körde bil för ett par år sedan när det dök upp en sån mini snurr på vägen…jag greps av panik! Den var nog stor nog att få bilen att slänga till iaf.
Det sätter igång något i mig alltså…fyyy…..

Jag tycker de är jättefascinerande, fast på håll, då.. 
Kanske du var med i en olycka med något sådant i ett tidigare liv!?