God morgon 25/9
Här skiner sdolen men det är en kall mogon, just nu är det bara 4 grader, för en timme sen var det bara 1 grad ute, burrrrr.
Elinor och jag sitter här i köket med varsin kaffekopp och dator mittemot varandra och har det lugnt och skönt efter ett par timmars datastrul. Vi ska ladda inför kvällens seans i Edsele sen ;)
Önskar er alla en underbar höstdag!
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
God Morgon!!
Ni skall
ha en
Bra dag!
Lena.P är jag i verkliga livet.

Godmorgon!!
Haha - här skriver jag också från andra sian boret! Är alldeles strålane vackert här i Backe, det blir ännu en solig dag och höstlöen är nästan löjligt vackra!
Att jobba ikväll känns hur inspirerande som helst, helt underbara människor som arrangerar.
Kaffet smakar gott, vädret fint . hmm, en lycklig dag till i livet. Inget fel..
Ha en god dag alla som kommer in här på ÖN!
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus
Godmorgon Kära Vänner! Önskar er lycka till ikväll på demonstationen.
Ha en underbar dag alla Ön medlemmar

God Morgon alla här ute på ÖN!
Här ligger lite dimma som börjar luckras upp och ovan den så skiner solen. Det kommer bli en härlig höstdag igen. Man får passa på att vara ute så mycket som möjligt.
Just nu har vi 7 grader. Men den kommer att stiga temeraturen idag med.
Man får hålla tummarna för att det blir så här i helgen nu. För vi har vår Maknads helg nu.
Vill bara säga God morgon alla vänner här……dagen ser ut att bli lika fin som igår……
Hej på er! Här skiner solen! Hösten vid stranden är alldeles underbar! Önskar er alla en underbar dag!

Godmorgon..var uppe sent, till halv 4 för jag gjorde fint i köket
med nya gardiner och lite pynt som matchande ljus mm. Nu ska jag fortsätta i vardagsrummet. Man blir glad av lite nya färger…
I övrigt så har de senaste dagarna varit tunga då min älskade släkting gick över till andra sidan. Han var känd deckarförfattare och det känns svårt att se bokmässan på TV dit han alltid åkte.
På söndag ska jag hålla en demo för kursmedlemmarna ( ett steg mot träningskort)och jag blir orolig för hur det ska gå då jag inte varit i focus då nu när detta hände med Olov. Ni får jättegärna skicka mig en tanke då vid 17-tiden..
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

God morgon alla här på ÖN!Solen skiner o jag ska bege mig ut o njuta lite,nytta med nöja oxå..
Lycka till i kväll på seansen!
Beklagar sorgen Kerstina-61..
Kramar till er alla!
Gomorron alla Öbor :)
Solen skiner och man sitter här och snorar lite.
Är på lediga sidan så skall passa på att rensa lite här hemma. :)
Ha en skön höstdag!
Kram Ida
- Ida
Omplaceringsdjur - Ja Tack!