Det Okända ikväll...
Hej!
Vill bara skicka ut en påminnelse att nya avsnitt av "Det okända" börjar ikväll kl. 20.00 på tv4+. Missa inte det!
Kram Eríka

Har "bokat" tv:n
Tack för påminnelsen :)

Tack tack för påminnelsen.
Vi ska sitta bänkade
Ska också sitta bänkad. Trailern är från min systers ridhus.
Tack för att du påminde om programmet!
Tack för påminnelsen….det bara måste jag se…föresten….är det någon som såg på 4Fakta igår om "medium som löser mord"…va tyckte ni isf om det……jag tyckte att det var bra att det kommer fram sådant…att det inte mörkläggs, utan att det finns sådana som verkligen kan se….skall bli intressant att se fortsättning på denna serie.
Huh, vad blev det nu som händer….. konstigt….glurp…och svälj….här sitter man o skriver och så blev bokstäverna så enormt stora bara sådär utan vidare, och när jag skulle skriva detta så blev dom små igen….verkar vara någon här som skojar med mig……

för påminnelsen hade totalt glömt av det!

Ha ha ha jag skulle precis logga in och skriva en påminnelse!
Jag sitter bänkad vid tv´n!! Äntligen!! Jag är så trött på alla repriser!
Åsa :)
Jag hade inte glömt det… Men tack för påminnelsen ändå!
Skönt att det finns några som håller koll på oss andra som är glömska 
Men jag glömde det, attans med!!! Såg inte påminnelsen fören nu
Har haft fullt upp ikväll. Men jag ska inte missa det i nästa vecka.
Hur var det?? Var det bra?? Nyfiken 
Kinna
Ja det var bra! Terry Evans ikväll. Klockren som vanligt 
Tack, men missade!
*arg på mig själv - som jag har väntat!*
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Japp, Terry var det! Blev glad när jag såg att det var han. 
Åååhhh han är ju min favorit juu. Nu blev jag riktig sur på mig själv
Bra som vanligt, men en sak försvann, eller jag kanske missa det…för vart tog den gamla damen vägen, hon som hette Isabel….ja, ja….jag var lite disträ en stund för telefonen ringde…men hur som helst var det kanon bra..
Det enda som reta mig var all denna sekretess, man fick ju inte gå in och veta så mycket om människorna som hade varit där p g a den……visst förstår man att vissa saker inte får offentliggöras men det hade varit kul att få veta lite mer om dessa människor som är borta sen långt tillbaka
Klart det är sekretess, många av de som bott där kan ju fortfarande leva. Normalt ska det gått 70 år innan sekretessen släpps.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Åhhhh……..SUCK! Detta missade jag! Såg inte påminnelsen för min sambo hade datorn igårkväll!!!! Vad handlade det om? En trailer? Va hände i den?? nån vänlig själ som orkar berätta för mig??

Vill inte berätta allt eftersom inte en del sätt avsnittet än..men lika bra som vanligt o underbare Terry Evans medverkade..

Repris - nån som vet? Pysslade med annat….
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Repris på lördag kl. 16.00
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Missade också. Får se reprisen på lördag om jag kan. Kanske behöver påminnas om det också
tv4 anytime kommer ha det på sin sajt. 49kr/mån för att se repriser. ska ev titta på avsnittet ikväll om det är uppe och mysa med min alv.

#19 du kan väl pma mig då? Jag kommer ju glömma att det är på lördag…alltid en massa här hemma…

Jag påminner er här på lördag :)
Elisabeth
Jag kan bara säga att det var intressant som vanligt!!!
#17…Sekretessen är 100 år, för så är det iallafall när man skall kika i gamla kyrkböcker….jag har jobbat med att föra över personuppgifter från kyrkböcker till data, och då fick vi bara tillgång för hundra år bakåt och ännu äldre…samma med husförhörslängorna……
Det är därför så svårt att släktforska om man inte har namnuppgifter på personen född för hundra år sen…senare födda får du inte tag på p g a sekretessen….så om man bara vet vad ens farfar hette, och han var född typ 1910, så går det inte att hitta det…och man kan därför inte komma vidare….
Såg också programmet igår! Det var intressant tycker jag! Kul med nya program och inte gamla repriser.
Erika
Hmm, bra, klockrent??? Såg nog inte samma program, för vad jag såg var förskräckligt dåligt mediumskap, knappt ingen information alls om kontakterna:
-En man med mustash, pionär, kopplad till stället från början.
-En man som sitter fast(?), hittats död på stället, traumatisk död, kvävs, källaren.
-Kvinna, Isabella.
-Flicka, 16 år, våldtagen i källaren, sitter fast(?)
Spelar nog ingen roll med sekretessen, då det är alldeles för lite information att gå på. Skulle vilken nybörjare som helst göra bättre.
Det märkliga är att Terry kan på så vag information avgöra att de behöver hjälp till ljuset!!! Kändes mer som marknadsföring av spökkurser!!??
Ja han plockade upp vissa bitar vad som hände där med sin egen förmåga, hissen, klockan…..köket räknar jag inte då han blev ditledd bestämt av personalen när han ville till ett badrum på övervåningen.
Sammanfattning: 

Du får givetvis ha din egen uppfattning….och vi andra vår.
Ha ha, jo det är så det brukar fungera.
Vad är det som brukar fungera……
Tråkigt….att du känner behov att att skratta ut folk. Bara för att man inte tycker som du.
#32 Att alla har en egen uppfattning är ganska givet och det är så det fungerar, inget konstigt tycker jag.
Jag skrattade åt din kommentaren i #30 inget annat, eftersom du påpekade att det var jag som hade den uppfattningen och ingen av ER ANDRA.
Inget att haka upp sig på bara att skratta åt.
Jag beundrar dem ändå trots att bevisen kan vara bristfälliga ibland. Det är nog inte så himla lätt inför tv-kamerorna alltid och att prestera dessutom. Dem har nog bättre och sämre dagar som alla andra medium skulle jag tro. I U.S.A så visar dom ju bara det som är bra. Jag antar att Lisa Williams har sämre dagar hon med även om det inte framstår så i tv.
#33….men jag menade inget illa med att skriva så. Jag respekterar dig för vad du tror och tänker.
#35 Nej jag förstod att det inte var menat illa…….det är lungt jag tar inte så lätt illa vid mig i vilket fall.

Påminner om reprisen idag kl 16.00
Elisabeth

Påminner en gång till nu när det bara är en liten stund kvar :)
Elisabeth

Tack för påminnelsen. För jag kunde inte se hela förra programet då jag fick besök av älste grabben med en kompis

Himla vad bra och intressant det avsnittet var! =)
Tack för påminnelsen =)

Trött jag blir. Nu hann jag inte igen

Såg programet idag, intresant var det. Det har ju även börjat ett nytt program på TV 4 Fakta om Medium som är med och löser Mord. Tror det var på tisdagar det programmet går, ganska så sent..Tyvärr kommer jag inte ihåg tiden nu..
*puttar tråden* då det är dags igen för det okända ikväll! 

Ah, tack….då ska jag kolla på det.
Jaaaaa det är det ja! Här har jag gått o trott att det är tisdag!
Tack för påminelsen!

Åhh tack för påminnelsen! Ska bänka mig framför tv´n med massa popcorn
hade säkerligen glömt det ifall du inte påminnt så tackatackar! =) Ska bli intressant!
*putt*
Nu börjar det snart! :)
Tack! Ja, det var ju ikväll!

Det är Camilla i kväll!!!
Sitter fastklistrad framför tvn nu 
Ja, det var Camilla, hon är så bra! 

Ett annorlunda avsnitt men väldigt bra,blev tårögd..Camilla är så varm o go!

Jag har sagt det förr, jag säger det igen:
- Åh gud vad hon är bra! Hon är vacker, trevlig, hon är utförlig, har lätt att finna ord.
För mig är hon ett utmärkt exempel på ett bra medium! Hon bryr sig! Medmänsklighet av bästa sort!
God natt från Morsan! :)
#53 Håller med i allt!
Hon är super!

Nu kom jag på en grej som jag gillar mer än Camilla, och det är att dom skippat alla återblickar i programmet!
Det är skitabra tycker jag! Tack tv4 för det!
Nu ska jag sova! Godnatt kramar Morsan

Hon är sådan! (på seanser och kurser också)