Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 745 ggr
Tesa66
0

Vem var katten??

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hemma hos oss är det inte ovanligt att se och höra "underligheter". Men imorse blev det lite väl starkt. Jag blev väckt av katten och gick upp för att ge henne mat.Hon ville inte ha utan skulle ut direkt.Jag släppte ut henne och gick sen till vardagsrummet för att knäppa på tv:n en stund.Vem ligger där och sover i en fåtölj om inte katten….

Jag undrar om det var kattens brorsa som jag släppte ut.De var väldigt lika,men han har varit död i 5 år. När jag berättade för resten av familjen fick jag veta att min ena dotter haft en liknande upplevelse med katten men inte velat säga något.

Madson
0

Låter skumt, men eftersom att människor vistas på "andra sidan" efter döden, borde väl djur också göra det? Och besök får väl nästan vi alla här på ön:)

Blir intressant att höra andras teorier om detta.

Katarinaj
0

Jag miste två katter förra året. En blev påkörd och en fick njurproblem av åldersskäl och fick tas bort.

Dom två Damerna låg alltid i sängen bredvid mig.

Jag har en gammal kisse kvar och hon ligger där emellanåt eller där nere.

Flera kvällar när jag legat i sängen, har jag hört en katt som ligger i sängen bredvid mig o "snarkar", andas.

Har vid flera tillfällen sagt, ligger du här o myser, till Katten som finns i livet. Men se det gör hon inte, har kollat under sängen, men sen gått ner och då ligger hon där nere.

Så för mig är det katt besök från andra sidan.

Nu är jag van vid det och tycker bara det är rogivande.

Så mitt svar till dig är att det är klart det var Brorsan som ville gå ut en sväng Glad

Madson
0

#2 Måste bara säga att det låter dö-härligt!! Hoppas min nuvarande katt gör så med mig när han gått bort:)

De lever ju tyvär inte föralltid:(

sven-g
0

Nog kan det stämma, jag själv hade besök av en hund för ett tag sedant är sådana. Det är sådana gånger som det med katten är svårt att hitta naturlig förklaring till, det är sådana gånger som tvivlen som smyger sig in ibland försvinner. Det är bara att ta det som det är.