Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettfoton
Läst 914 ggr
Mizzi
0

Vad är detta ??

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min dotter togen massa kort på våra katter i dag, och på en bild kom detta med.

Det finns ingenting på dom andra bilderna =/

[Angel88]
0

ser ut som dam eller orber

Nemii
0

Wow, nog för att jag har sett Orber och sånt här inne, men det där var lite annorlunda. Påminner om sånt där "fairydust" man ser i typ Peter Pan eller så. Katten ser också ut att ha upptäckt en, om det inte är du som lockar upp dess blick över kameran

Tuva-Lena
0

Är det inte TV:n då, som står bakom soffan? :) Då kan det vara ljuset från den som speglar sig i golvet. Att du har såna blanka golv!? Förvånad

Ja, nu ser jag ju partiklarna också! Ser ut som små "musorber" :) Kanske därför katterna ser så förtjusta ut..Räcka ut tungan

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Mizzi
0

Nej det är ingen tv på, ingen lampa någonstans heller.

Jag är inte i närheten när kortn tas och min dotter sitter på golvet rakt framför katten så man undrar ju vad den tittar på =/ Har inte sett någon bild här med något liknande, det ser ju inte ut som det som brukar kalls Orber så man blir ju lite fundersam.

Kan även tala om att när jag senare på kvällen satt i soffan som står framför och såg på TV , fick jag vända mig om ett antal gånger mot just det området för det känders väldigt starkt som att någon stod där.

Men naturligtvis var det tomt varje gång jag tittade efter.

Vid ett tillfälle såg det även ut som en orb kom dalandes ner vid min högra sida , men jag såg den bara i ögonvrån så när jag skulle titta rakt på den var den redan försvunnen. (ni vet sådana som man brukar se på tv programmen om övernaturliga saker,alltså inte som dom som brukar vara på bilder här)

tello
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kolla dom här,vår dotter har tagit dom.

Det är inte dom enda hon har många lustiga foton.

Vad kan det vara??

LynxVelox
0

#5 Jag skulle vilja kalla det solreflexer

@Mizzi Du har lyckats få med lite damm… Testa kamma/duscha katten eller så brukar det funka med att dammsuga;)

Mizzi
0

Ja troligen är det kanske damm, samtidigt så tycker man ju det är lite konstigt att damm flyger upp och virvlar runt av sig självt.

Ingen fanns ju i närheten just på den platsen som kunde fått dammet att virvla.

Min dotter satt en bit från katten när hon tog bilden med zoomning, och katten satt ju helt still…… därför blev jag lite fundersam.

LynxVelox
0

Man andas ju ändå.. Minsta lilla rörelse får dammet att flyga runt…

niklaseng
0

jag tror att det är många små orber

Madson
0

Jag tror inte att det är många små Orber, men fick en väldigt specifik känsla av bilden, fashinerande. Kan det vara en enda själ, som ser ut att vara splittrade Orber?

Fattar någon vad jag menar?? Ibland är det svårt att förklara i ord:)

Madson
0

För en kommentar om bilden i sig, så har ni en väldigt fin katt:)