Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 1080 ggr
Elisabeth-J
0

God morgon 24/9

Idag kommer min son och Elinor hit så det ser jag fram mot med stor glädje! Vädret här idag ser ut att bli vackert med solsken och nu har vi 7 grader så det blir att kratta lite löv eller nåt i trädgården sen.

Önskar alla en härlig dag!

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Sirmerlin
0

Mycket trevligt att höra. Ska själv försöka vakna till ljummet kaffe. blir nog sol här med och 15 grader. Vi ska ev upp till mösseberg (om det nu hette så) och ta en långpromenad idag. Och senare börjar röja i källaren, så det blir lite plockepinn skräp till tippen.

maiya
0

Godmorgon Elisabeth,och till er alla andra här på ÖN.

Här i E-Tuna är det gråmulen morgon.

Termometern visar på 9,3grader.

Önskar alla en fin dag.

Kram

chik
0

God morgon alla mänisko barn!

Ni skall ha en givande dag, med många trevliga inlägg.

Lena.

Flowers 

![](http://www.smileycentral.com/sig.jsp?pc=[object Object]&pp=ZCYYYYYYYYSE)

Lena.P är jag i verkliga livet.

Elwin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skicka hit lite sol, är du snäll. Här vaknade jag nerkyld och det är riktigt ruggigt smutsgrått väder ute, med sånt där kompakt, nästan osynligt duggregn.

EddaM
0

Igår hade jag ett fruktansvärt panikångest anfall. Det värsta jag haft, kunde inte vakna upp ur det. När vi satt där på sjukhuset och jag försökte andas lugnare så fick jag en känsla att morfar stod i närheten, och tittade jag åt det hållet så började tårarna att spruta ännu mer. Tror verkligen att han var där min morfar för att trösta mig. Men blir så ledsen när jag tänker på det för jag saknar honom så.

Tror ni att det var min morfar?

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Marina2
0

Hej på er! Solen skiner och det ska bli ca 17 gr,så det blir en strandpromenad strax.önskar er alla en underbar dag!