Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettfoton
Läst 1027 ggr
[TotemoOmoshiroi]
0

Orbbild

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tyckte den här var lite mystisk. Tog den idag när mina kompisar var på besök. Vi tog flera bilder, och det här var den enda som det vita sträcket dök upp på.
Det dyker ofta upp Orber av alla möjliga slag på kort hemma hos mig, men det är första gången jag fångat nån som ser ut såhär.

Det vita sträcket på ena tjejens kind.
Jag vet att den ser tecknad ut, men det är den absolut inte.

Nån som kan känna av vem linslusen är? Oskyldig

doddel
0

ett fel i kameran det går att lösa med hjälp.. Plocka isär den och fixa linsen.. Det är ingen fara..

[TotemoOmoshiroi]
0

Det är inget fel på min kamera, tack så mycket. Den funkar precis som den ska. I annat fall skulle väl detta streck uppenbara sig på fler bilder, lr hur?

doddel
0

Det dyker ofta upp Orber av alla möjliga slag på kort hemma hos mig,

Troligtvis är det kameran som strular…

[TotemoOmoshiroi]
0

#3 skeptiker är så tråkiga..

[TotemoOmoshiroi]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

den här bilden togs dagen efter, och då är det mer Orber med, i annat rum, med andra former och andra färger.

Om detta nu vore kamerafel, tycker man väl endå att orberna skulle se likadana ut, eller åtminstånde vara placerade på samma ställe på bilderna? Och damm är det inte, för då skulle det synas på varenda kort alla tog.

chik
0

totemo! jag vet inte vad det kan vara. Du vet inte om din vänina ha haft gliter på kinden?

Det sista kortet ser ut som orb.

Jag tänkte på orb i går när jag kollade på kort som jag hadde tagit på fest i lördas ,,Inte en enda orb "så det kalaset var dammfrit" Men sen kan jag ta kort o då är det orb ,

Så jag vet att det fins energier som vi får på våra foton,

Men i bland så kan det ju vara något annat, så man får kolla ordentligt..

Jag fick ett kort som var orang..Jag hadde hålit fingen så den kom med o då blev det orange..

Men första vet jag inte.

Men andra är orb "energi"

Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

[TotemoOmoshiroi]
0

# 6 hon hade inte glitter på sin kind. jag hittade en liknande "orb" på mig på ett annat kort taget senare, fast någolunda annorlunda i storlek och form.

Jag vet att mitt hus är hemsökt, så för mig är det tvärsäkert att det är andarna som dyker upp på mina kort. Men det vore kul att få reda på mer om dom, än att dom bara existerar.

I-am
0

Jag tycker att du ska lita på egna känsla. Jag satt i soffan hemma en kväll och hade som tur var kameran på bordet. Hunden (som aldrig morrar) börjar morra och nästan fräsa. Jag tar ett kort direkt. och det blev "orber" på det kortet. Och jag kan tillägga att jag hade inte gått i hallen och ingen annan heller. Nu tänker jag på "dammet" som alla säger.

Men JAG vet att jag hade besök!!!

PimTheGreat
0

ruskigt spännande sånt här….Tyst

Casiopeia
0

På första kortet tycker jag det ser ut som en solkatt, en reflex av något slag, kanske från en klocka eller så. Den andra ser dessvärre ut som damm i mina ögon, men sen är jag inte säker på hur en äkta orb-bild ska se ut heller eftersom det mesta jag sett här sett ut precis som dammkorn eller fukt på linsen brukar göra.

~ medarbetare på amigurumi och vegan ~