Godmorgon 23/9
Här är det nio grader och disigt, men det klarar nog upp sen lite senare får vi hoppas..
Efter att ha legat o vridit och vänt mig nästan hela natten med en envis huvudvärk så har jag nu gett upp så ska strax bege mig ut på en lång promenix i skogen med lillvilden här hemma och bara njuta av naturen..
Hoppas ni alla får en härlig dag!
Kram på er!
God morgon, i Lund är det lätt duggit och kring 12°C.
Jag är vid god hälsa även om jag bara sov ca 4,5 timmar i natt.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Gomorron!
Bara +3,1 i Falun just nu och jag är megatrött. Förstår inte tkr jag sover o sover o sover men ändå är man konstant trött.
Snart dags att smita iväg till jobbet och göra någon nytta ett par timmar.
Ha en bra höstdag!
- Ida
Omplaceringsdjur - Ja Tack!

God morgon gott folk
Önskar er alla en underbar dag
SEV 

God morgon!
Här är det dimma ute och bara 3 grader varmt men det ska bli varm och fint väder här sen enligt meterologerna. Idag ska jag kurera mig för att få upp mina blodvärden med järnmedicin bl.a. Fic brev från min läkare igår så jag ska ringa honom idag så får vi se vad nästa steg blir.
Önskar er alla en härlig dag!
Krama
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

God Morgon Alla På ÖN !
Har vaknat upp efter en natt med lite växlande sömn. Vaknade väldigt tidigt, men har legat och läst lite på morgonen. Nu har jag ätit min frukost och så satt mig här en stund.
Solen skiner här i Kopparberg idag och vi har 7 grader just nu. Så det skall bli en skön promenad fram på dagen. Bäst att passa på att vara ute så mycket som möjligt nu. Naturen fullkomligt sprakar av färger nu. Så kameran kommer med ut i dag med.
Ha det gott alla!
Kram/ Britt-Marie

Godmorgon alla på ÖN.
Här i E-Tuna har vi en gråmulen morgon,och termometern visar på 7,8grader.
Önskar alla en fin dag.
#6 Morning. Denna natt har varit dum. Jag har vaknat med en timmes mellanrum att det har knackat på dörren eller ringt i telefonen. Förstår att det antagligen är i drömmen.
Sol här, skogen för bär…
Ha´re bra alla
Godmorgon alle man!
Har sovit som en stock! va skönt! Här är det mulet…färgerna växlar i naturen. Hur många grader det är har jag ingen aning om men man känner i huset att det minsann inte är så varmt därute på nätterna längre.
Kramar
Sanna
God morgon på er!
Här skiner solen, det blir en fin dag idag.. å själv ska jag gå å lägga mej.. Lite trist..
Men har jobbat hela natten så jag måste ta igen mej.
Ha en bra å fin dag!!

Ljuvligt väder här idag! Solen skiner och höstlöven skiftar så vackert i färg.
Nu är jag på väg till Norrland och Elisabeth! Mellanlandar i Stockholm och äter en middag med älskade barn. Livet är en underbar plats att vara på…
Igår hade vi trans här, Happy, Niclas o jag med två härliga deltagare. Jag tog ett steg till i att släppa på kontakten ännu lite djupare. Är uppfylld idag av en sällsam livsglädje….
Ha en underbar dag därute!! And see u sooooooon Bettan!
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

God morgon Här är det halv mulet ute 3grader var det på morgonen
Jag skall försöka städa men allt känns så tungt.
Jag sover inte heller så myckert. Vacknar liger och tänger
så myckert. Fråga mig skjälv varför Zedd skulle lämna oss
Det känns bara så tungt.
Ha det bra vi hörs.
Jag föreslår att dessa ständigt återkommande trådar med rubriker Godmorgon dd/mm döps om till Väderspänning dd/mm.

#12 Ditt förslag går inte igenom 
Elisabeth
God Morgon på er!!
trindeman " 12. -Väderspäning. då släpper man en Fis, på ett finare språk..
Så här kommer väderprognåsen över norra Halland.
SOL
ja det kommer att vara väder för att hänga ut tvät.
Så nu har jag det tråkiga..
Jag önskar er en bra Tisdag, med givande saker att göra.
Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.
God dag! Här i sundsvall är det en fin höstdag! Ha det gott alla vänner.
Morning!
I Uppsala skiner solen äntligen efter en mulen och disig morgon.
Termometern visar på härliga 13,5 grader så nu tar jag barnvagnen och skuttar ut med hundarna.
Susanne 
Susanne 
Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.

Här har vi nu 12,5 i skuggan, så nu ska jag ut i solskenet 
Elisabeth
#14 Touché!
Godmiddag! Jag har samma "väderspänning" som Elinor hade i morse när hon skrev. Men nu är det nog lite varmare ute. Hihi! Ja, hon har åkt till Bettan nu och det är tomt i huset. Men ikväll ska vi köra transfiguration här. Niclas är nere och mörklägger nu. Önskar er alla en fin dag. Nu ska jag till dagis och hämta Tindra.