Mässan i Avesta
I helgen är det mässa i Avesta och jag önskar er alla som ska dit en rolig och underbar helg! Berätta gärna här om mässan sen :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Tack Elisabeth!!
Mässan är ju i morgon söndag 21/9 mellan klockan 10-18..i Fors Folkets hus,11 kilometer norr om Avesta. mot Gävle! Inräde:50:-
NYTILLKOMMET!!
Detox Fotbad! Läs nedan hur Aftonbladets reporter upplevde detta
Jag får sätta mig i ett Aqua detox bad som drar gifter ur de 2?000 porerna på fotsulorna med hjälp av svaga elektriska svängningar. Jag ska sitta i 30 minuter.
Redan efter 5 minuter börjar vattnet bli brunt. Vad är det här? Det pirrar lätt i fötterna. Nu blir vattnet brunare och brunare, lite grönt och fett flyter upp till ytan. Det luktar kemikalier och stål. Vad är det som kommer ut?
Efter 30 minuter ser man inte fötterna längre. Äckligt! Jag får duscha fötterna noggrant. Sen dricker jag två stora glas vatten och blir ombedd att ta mineral- och vitamintillskott, eftersom viktiga mineraler också dras ur kroppen.
Sen får vi oxå besök av en äldre kvinna från NordNorge,som är Sameshaman.
Ett flertal Medium,ReikiMaster,Tarotläggare,Astrolog,Healers,Runtolkare,Energimassagee,Författare,Försäljare Utställare m.m.m.
15.00-16.00 SÅNG OCH MUSIK AV MOR O DOTTER KICKI OCH PETRA LINDSTRÖM,MED EGNEHÄNDIGT SKRIVNA TEXTER,SOM INTE LÄMNAR NÅGON OBERÖRD…
16.00 STORSEANS,LILLA LOKALEN, MED MEDIUM ANN-MARI FANT (150:-)
Allt ev.överskott kommer att skänkas till www.hittehund.se
Varmt välkomna!!
Om någon från Mariestadstrakten skall upp och vill dela soppapengar så hänger jag gärna med… annars missar jag nog detta *snyft*

Jag ska dit i morrn!Vi ses
Kram
#3 Vad roligt!! Kram på dej!
#2 Nancy,hoppas du hittar någon,skulle vara såå kul att få träffa dej igen! Kram på dej oxå!
Jag ska ner och fixa med trädgården i Folkärna. Få se om det blir nån tid över, om så blir det ett blixt besök på mässan.

Ja vi ses Ewa!Kul om du vill komma förbi sven!!
Lycka till i morgon- kan inte komma då jag är uppbokad denna dag! men ska tänka på er!
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
#7 Ja, du kommer ju att hang around i Smedjebacken/Ludvika,och såklart önskar vi dej Lycka Till oxå..Kram
Ha ha ha ja tack Ewa kan jag behöva"Lycka till" har legat sjuk hela helgen eller veckan, influnsa så det blir på darriga ben i smedjebacken - skicka gärna healing:-)
Ni kommer få jätte kul - det känner jag:-)
kram
Jane

Hade gärna gått på mässan.
Synd att både Janes storseans och mässan krocka…väljer dig Jane…
.. Välkommen till Dalarna. // Helena

Jag kommer också att vara där
#10 Tack Helena
Ja vist var det synd att det krockade men så är det ibland
#11 Thinka menar du i avesta eller smedjebacken?
Kram Jane

# 12 Avesta

Nämen jösses vad hände varför blev muterade boskstäver på mitt inlägg#13 ???? (pinsamt)
#13 det blir så ibland:-)
Ha det så jätte kul i Avesta - för det vet jag att ni kommer ha- du får rapportera här inne sen hur det var!
kram Jane
Lycka till idag
Kram Jane

Hemkommen från mässan!Kul o träffa Ewa igen!Träffade även Thinka jättekul!men jag är ju lite blyger jag..hehe..en härlig dag med både tårar o skratt…jag var så uppfylld när jag gick ut därifrån så jag glömde säga hejdå till Ewa o Thinka!!!Förlåt!
mina arbetskamrater var lika uppfyllda o nöjda..
Tyvärr tog det för lång tid med nedfallna äpplen och gräsmatta. Så trotts att man var någon km därifrån gick det ej att hinna med det. Skulle varit intressant att varit dit.
Jag tog med mig min väninna till Fors - hon provade på linement som var superb och som hon bara var tvungen att köpa! =) Jag provade på Reiki för första gången, sen gick vi på gruppseansen som var jättekul! Min väninna fick goda råd från sin mormor - beskrivningen av hennes mormor var klockren och tipset hon fick var exakt med den humor hon hade i livet!
Jag själv fick en totalt klockren beskrivning av mig själv vid avläsningen av energierna på våra numrerade lappar (minns inte vad det kallades) och jag lovar - JAG SKA DRICKA MER VATTEN! *haha* Vårt medium tyckte att det kändes underligt att det viktigaste rådet hon skulle förmedla var just "drick mer vatten" - men det stämmer jag har enorma problem med att få i mig vatten och råkar titt som tätt ut för vätskebrist med extrem huvudvärk och kräkningar… Kan inte förstå att det ska vara så svårt att dricka vatten, men jag har tyvärr det - blir liksom inte törstig… Det och mycket mer som stämde exakt in på mig fick hon genom att bara känna på en liten papperslapp som jag haft i fickan under seansen… märkligt!
Vi har även skrivit in oss på en "prova på"-kurs hos Ewa som vi verkligen ser fram emot att gå!

#17 Kul att se dig alltid lika härligt att få ett riktigt ansikte och en röst! träffade fler bekanta också så det var väldigt roligt!
Ska erkänna att jag är onödigt trött idag,efter gårdagens mässa ute i Fors! På morgonen innan besökarna kom,tänkte jag att vad tusan ska jag hålla på med sånt här för? Var rätt nervös,tänk om det inte kom en männska?? Fick oxå sena återbud pga av förkylning av några utställare,men det kanske var tur oxå mitt i allt,annars hade det blitt trångt! Men klockan blev 10,och det började ramla in intresserade,och alla som hade behandlingar blev i stort sett fullbokade hela dagen! Så himla kul,att se dessa personer i arbete. De hade fullt upp! Kicki och Petra Lindström framförde sång och musik,och inte ett öga torrt kan jag lova, vilka röster,vilka texter! De dedicerade en låt till mej,och då var det så klart kört,tur att jag hade en god vän vid min sida, det berörde så starkt..Lokaltidningen dök oxå plötsligt upp,hade inte bjudit in dom,men denna reporter var en go tjej som hade sina egna upplevelser,och hon ville verkligen göra ett fint och bra reportage om mässan! Denne kvinna hade heller aldrig sett ett Medium i arbete, så vad vore inte lämpligare än att bjuda in henne till Anne-Marie Fant´s Demonstration. Och hennes förnöjsamhet då hon kommer ut,var så härlig att se,och höra, hon var så imponerad av Anne-Marie´s Mediala arbete,och förresten inte bara hon,utan jag tror varenda deltagare var nöjd och tillfreds efteråt. Mot slutet tunnades det ut med besökare, så då passade jag på att testa Detox Fotbad,och där hade jag behövt seta en vecka eftersom det drar ut mycket skit från kroppen
Rökare som man är desutom. Testade även energimassage och blev tillsist lite omgjord av en makeartist. Som sagt, på morronen var man nervös och funderade varför man dragit igång allt detta, på kvällen då man fått feedback från utställare och besökare,så bara vet jag att detta kommer att en Alternativmässa kommer att börja redan nu planeras inför våren..En härlig dag med goa glada besökare och utställare/terapeuter i toppform..
Ahh o detta missade jag :( Måste komma ihåg o logga in o läsa oftare :(
Hoppas att ni som var där hade det trevligt!
- Ida
Omplaceringsdjur - Ja Tack!
#21 Vad roligt - grattis
Kram Jane

på seansen sa ju mediumet att jag skulle få besök hemma på kvällen av min farmor..och det fick jag!Jag både hörde o kände det!sen sov jag som en stock på natten o sov väldigt länge!idag är jag trött men tillfreds!
Tack Ewa!det blev mer än lyckat!o beträffande sången..ja inte ett öga torrt..
#21 - Ja du Ewa… det var en kanonmässa du anordnade och precis som du var jag helt slut när jag kom hem :-) Vilken fin stämning det var och jag är så glad att jag både hann arbeta och uppleva andras fina arbete och försäljning! Dessutom hade jag ju fantastisk hjälp från Thinka här under dagen, utan henne hade det aldrig gått att slappna av med mina sittningar 
Jag tycker alla som var med och bidrog till den här mässan ska ha en eloge för arbetet och den goda stämningen - och trots att det var din första arrangerade mässa (?) så kändes det som om du hade hållit på med detta hela livet, så bra flöt det :-)
Det enda jag saknade var upplevelsen av sånginsatsen från de härliga talangerna - men vi hörde lite grand i bakgrunden när koncentrationen släppte…
En stor kram till er alla!
Rickard

#25 Ah jag satt ju bredvid dig på seansen jue!Kul o träffa dig oxå eller se dig för jag fatta nog inte vem du var då i går!
Var så uppfylld av allt ändå i går..
Kram säger jag oxå framför allt till Ewa som ordnat allt så bra o till er alla som var där!
#26 Ha ha, där ser man. Jag visste inte heller det 
Ja visst blev man uppfylld av allt som fanns där - det var så trevligt och lagom i storlek, även seansen som inte var så stor utan mer familjär :-)

#27..Ja det var så speciellt på nåt vis..o seansen sen..trodde jag skulle ramla av stolen..det var så klockrent..åh så sorgligt när det blev min tur,mina vänner bredvid mig grät med mig..men det var så fint o mysigt o roligt oxå så klart!
#28 - Jo, man kan få vara med om allt från glädje till sorg på en seans - det är det som gör den så spännande tycker jag. Visst kan det vara jobbigt att möta känslorna av sorg, men samtidigt är det oftast på ett välgörande och befriande sätt som man gör det på en seans :-)
När ett medium får människorna att bli berörda så tycker jag att mediet har lyckats med det vi ska göra på scenen - inte bara lämna bevis om livet efter detta, utan att förmedla den kärleksfulla kontakten mellan andevärlden och mottagaren!

#29 Ja jag instämmer verkligen i det!O det var då så sant dessutom..blev så glad över "besöket" hemma sen som utlovades..!

Nästan gång det blir en mässa igen då ska jag gå igen!Är så trivsamt där!
#30 - Härligt