Kompis, Syne? Höömm ?
Min kompis får eller hon bodde i ett hus där hon såg en massa människor , en man som gick över gatan och sen när hon blinka försvan, och en flicka på en cykel, och andra saker i huset händer, och sedan hittade hon en bild på en familj i sin garderob , och liknade flickan , sedan så flyttade hon och det hjälpte lite, men hon ser endå massa syner hos kompisar och annat? någon som kan veta , se vad detta är betyder?

Det betyder att hon är mottaglig för att ha kontakt med och se andevärlden, vilket hon kan utveckla om/när hon känner sig redo för det.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Hur kan hon utvecklas

Hon kan ju lära sig att hantera sina förmågor men jag vet inte hur gammal din kompis är, kanske hon bör vänta med det. Sen kanske hon alls inte vill gå vidare så det är något hon själv måste känna för i så fall och då kan hon ta kontakt med ett medium som kan hjälpa henne.
Elisabeth
11 år är hon

#4 Ja då är hon ju barn fortfarande och behöver få vara barn och inte gå in i sånt här nu men hon kmmer säkert att känna om några år vad hon vill och behöver. Min yngsta son är snart 11 år och det är jätteviktigt att han får vara barn och inte gå djupare in i sin medialitet än på ett tag.
Elisabeth