lustig dröm
Igår natt hade jag en helt annorlunda än vad jag brukar ha..Jag drömde om att min väninna Nina hade träffat en ny karl och jag kom hem till henne och han dyker upp strax därpå och jag säger att jag ska gå hem..men du kom ju nyss..ja säger jag men jag gillar inte han (den nya mannen) jag vet vad han går för..han dricker mycket och blir då väldigt otrevlig och dessutom kan jag inte förstå vad du ser i honom..Nina blir sur på mig och går ifrån och in i ett annat rum varpå den här killen kommer fram till mig och börjar o prata med mig..i drömmen har vi träffats förut genom gemensammna vänner…jag säger till honom vad jag tycker om honom att jag inte gillar honom osv. jag går ut genom dörren och där ute träffar jag på ninas granne Lotta som också har träffat en ny kille och som är kompis till ninas nya kille..den här killen heter kjell..jag frågar med ett litet leende på munnen..vart har ni hittat dessa någonstanns..jag får som svar då..andrasidan.com….där slutar drömmen..
I verkligheten så sitter min väninna Nina mycket på internet och chattar med olika människor och hennes granne Lotta också..sen har nina träffat en ny kille…så lite lustigt är det ju