Lista 21 september
Här finns nu listan över er som kom med på övningarna på söndag som börjar kl 18.00. Listan kan komma att fyllas på vartefter så håll gärna koll efter uppdateringar. Ni som finns med, jag vill att ni skriver i tråden här senast söndag kl 14 så att vi vet att ni har sett och att ni kommer att vara med. Har ni inte svarat kl 14 så byter vi till en annan deltagare.
Det är kanaliseringsövningar som innebär att kursdeltagarna läser av dig som person genom ett foto och några av dom kommer att försöka få kontakt med någon från andra sidan och förmedla budskap. Det här är övningar och det är en stor hjälp för dom att ni kan hjälpa till. Jag kommer att finnas bland trådarna och kolla hur det går, hjälper till om eller när det behövs. Ungefär en halvtimme innan, kommer ni att komma till den låsta delen men jag skriver om det här i tråden när det är klart. Ni ska ha med ett foto på er själva och skriva era namn i er tråd där sen.
Önskar er alla lycka till!
Lazarus - Camilla-S 18.00 (ev tidigare)
millis - Chakra 18.00
Kvickast - Hellas 19.00
PimTheGreat - Ina123 19.00
Jennie-S - maiya 19.00
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Åhh vad kul för er! Kommer säkert bli intressant =)
Lycka till på söndag ni som är med!
Står gärna som reserv ifall det skulle behövas, vilken tid som helst! 

Oj vad glad jag blev som kom med, det ser jag verkligen fram emot! 
Kul för dig millis det önskar jag dig att du får mer info än det jag länkat åt dig. kram Maria-67
Jippie, gud vad spännande, har fjärilar i magen, längtar:)
Jag glömde naturligtvis att skriva upp mig! 
Men behövs en reserv så finns jag! 

#3 Tack snälla du! Du prickade rätt på det du sade och din omtanke betyder mer än du tror.
Kram,
Millis
Grattis ni som kom med! Lite avundsjuk är jag allt 
Men står gärna kvar som reserv…
Kramar
Sanne
Jag är glad. Är du?
har inget annat planerat då, så jag finns tillgänglig om det behövs! 
Många Goa Kramar
Annisangel
jättebra,,måste bara fixa foto först då

Gud så kul detta ska blir!!! Jag sitter bänkad här 18.30 ikväll!
#10 Då ses vi då :)
Lycka till!
Jag är här oxå :)!
#2 Välkommen vid 18-tiden då millis!
Hellas,jag sitter bänkad här vid 18.30-tiden, det blir väl bra?

Zelma har inte skrivit här så då måste vi byta, Mysan59 du får hoppa in istället ikväll.
Elisabeth

Ändring igen. Mysan59 är inte inliggad så vi ändrar till Jennie-S
Elisabeth

Åhh tack så jätte mkt! Ser fram emot det! Jag ser till att vara här i god tid
ska bli jätte intressant! =)

#14 Det ser jag fram emot! Kl18 så sitter jag här redo. Hoppas bara att mailen inte strular, jag har haft problem innan men det skall funka nu. I så fall skriver jag i denna tråden om det och du får min personliga mailadress. Väntar med spänning…

#19 Det är inte mailen, du kommer in i en låst del här på forumet, jag kommer att skriva mer om det om en timme ungefär.
Elisabeth
Åhhh vad spännande för er som är utvalda! Jag glömmer jämt att skriva upp mig i listan på torsdagarna, har sånt problem med mitt minne 
Men NÅN gång ska väl även jag komma ihåg det… 
ÅH NEJ, NU såg jag att jag hade chans att vara med men inte var inloggad!
Har haft problem med datorn! 

#18. Jag är här oxå,då ses vi kl19.oo i den låsta tråden.

att inte tiden kan gå!!!! Jag har förbjudit ALLA att röra denna datorn idag…:-))

Lazarus och Millis har nu tillgång till dom låsta trådarna och ni andra har tillgång senast kl 18.30.
När är allt klart så ni ska kunna se era låsta trådar med en blå nyckel bredvid. om ni inte ser dom så tryck F5 för att uppdatera, annars Ctrl + F5 och funkar inte det så logga ut och in igen.
Elisabeth

#24. Ja,det gör vi,och hoppas att du kommer att få en trevlig stund.

Jag får också bli kanaliserad ikväll, de ska bli jättekul :)
Elisabeth
Lycka till allihop! Och jättekul för dig Elisabeth att få bli avläst :)
~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~
Ja, lycka till alla!

ja e nervös….

#30 då är vi nog två, kittlas lite kul i magen nu faktiskt *S*
#30, jag förstår dig! 

Jag ser inga blå nycklar och har provat allt som sades. Skall de finnas i inläggslistan till vänster och vad heter de?
#33 En liten blå nyckel och så står det Millis-Chakra efter…testa och gå ut igen och logga in en gång till

de där nycklarna undrar jag med var man ska hitta de sen när det e aktuellt för mig…

Det är en vanlig tråd bland foruminläggen men dom låsta syns med en blå nyckel framför.
Elisabeth

Jag har loggat in och ut flera ggr samt tryckt f5 samt ctrl+f5, inga blå nycklar!
#37 en liten allra längst till vänster…kan se ut som ett förstoringsglas också.

#37 Ok, pova om 2 minuter igen.
Elisabeth

Nu ser jag dem, tack!

Vad bra!
Elisabeth

Spelar det någon roll vad för bild man använder? tänkte på om det är viktigt att den är ny tagen eller något sådant? 

är alla på plats eller saknas det?

Nu är allt klart så nu ska ni kunna se trådarna.
Elisabeth
Önskar alla ett riktigt lycka till Kramis på Er
Var rädda om varandra

#45 Var är svammeltråden? 
Elisabeth

Vill bara ge en stor eloge till Chakra som gav mig en sådan fin kontakt med min bror! Kommer att leva på detta länge.
Kram,
Millis
Vill ge massor av rosor till Hellas som läste av mig och var så klockren! Hon fick även kontakt med min bror som hade fina hälsningar till mig och som alltid är med oss. Tusen tack Hellas, du är en "ängel" :) kramizar på dig, Kvickast.
#48 Tack så mycket Kvickast, det var så härligt att kunna förmedla detta till dig så jag känner mig så ödmjukt tacksam just nu!
Må så gott i full visshet att din bror finns med dig.
#47 Tack!
Det känns i hjärtat och jag är så glad för att jag kunnat förmedla allt vackert!

Attans också, hade skriviet ett ganska långt inlägg till dig maiya men tråden hade hunnit försvinna när jag försökte posta det..
Du ska ha ett otroligt stort tack för att du ville läsa av mig! Det berörde mig mkt när jag förstog att det var farmor Liv som du hade kontakt med. Detta gjorde även att jag fick ännu större intresse och nyfikenhet, blir nog till att jobba ännu mer med att meditera, har känts så knepigt sista gångerna men kanske detta har gett mig som en liten kick där bak =)
Tack ännu en gång! Hoppas du kände att övningen var lyckad! Du är otroligt duktig! Önskar dig all lycka i fortsättningen med detta, det kommer gå jätte bra för dig det är jag helt övertygad om!
Många kramar till dig!

#51.Tack Jenni-s. För att jag fick öva på dig.Jag är så glad för din skull att din farmor kom.Kvällen övning var lyckad.och det var ju för att jag fick öva på dig som det blev så bra,och sen att din farmor kom på besök.Dina fina ord värmer,och gör mig rörd.
Och tack ennu en gång för att du ställde upp på kvällensövning.
Och lycka till med meditationern,ju mer du övar dessto bättre går det,ge inte upp.Kram
Tack Camilla för att du tog dej an mig…..

Jag tackar dig Manni för budskapen du framförde igår, det var klockrent och betyder massor för mig, har sovit gott inatt och vaknat pigg och utvilad 
Kram
Elisabeth

Jag vill tacka Ina123 för du ville läsa av mig! Tog lite tid innan jag smälte allt här igår kväll.. det du skrev om mig stämde jätteväl och jag tror det var min mormor du fick kontakt med.. så synd att man själv har så lite minne kvar av henne… Jag har någonstans själv känt att jag alltid haft någon som vakat över mig då jag haft mkt otur men som ändå slutat väl…och den som jag vet skulle rädda mig i ur o skur är just min mormor…
Tyckte du var jätteduktig och jag kände mig lugn och harmonisk här sen igår. TUSEN TACK…ställer gärna upp och blir avläst igen!
KRam
Låter som det blivit lyckat!
Får man fråga ni som läser av eller blir avlästa. Kände ni varandra innan, iaf härifårn? Eller har ni som regel att inte känna varandra när ni ska läsa av någon vid avläsning med risk att bli " störd" ifårn det man redan vet om den personen?
Kram
Sanna
Blev konstigt där?

Dom känner inte varandra sen tidigare, om man vet för mycket om den man ska öva på så funkar det inte så bra då det logiska tänkandet stör för mycket så det bästa är att öva på någon man inte vet något om.
Elisabeth

Manni vet en del om mig men hon vet inte allt och hon visste ingenting om sånt som sker just nu vilket hon fick in klockrent både när hon läste av mig och med budskapen från andra sidan. Så även om man vet mycket finns det en hel del både bakåt i tiden och i nuet som man inte vet :)
Elisabeth
#59 Ok som jag tänkte då. Kul att det gick så bra!
#55 Tack själv att jag fick öva på dig, blir så glad över dina ord att du känner dig lugn och harmonisk efter avläsningen, kunde inte ha fått bättre feedback än det. Är också tacksam och glad att jag fick förmedla kontkten mellan dig och din gulliga snälla mormor 
Kramar