Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: upplevelser
Läst 416 ggr
PimTheGreat
0

Velat ha mer tid...

är jättetacksam för jag kom med på karnaliseringen igår!!! Var verkligen jättespännande och givande. Däremot tyckte jag tiden bara försvann!! Förstår ju att den som läser av blir trött och inte orkar i tid och evighet, men hade gärna velat ställa frågor ang huset där jag bor, om det är någon där som kontaktar eller vill mig något?
Igår tror jag vi fick kontakt med min mormor och sen en "bror" som jag inte riktig vet än vem det är, har mina misstankar, men mormor ville tydligen inte ge så många ledtrådar ang honom så jag kan inte få klart för mig vem det kan vara.
Någon som kan känna något ang huset där jag bor? Eller är det så att om det hade varit det, att Ina123 sett det på en gång? Undrar bara va det är som händer här! Är allt bara en inbillning från mig? Flera stycken andra har dock oxå känt nåt…inkl min sambos barn…känns lite oroande..

Elisabeth-J
0

Vi vill hålla övningarna till ca en timme för att det inte ska ta för mycket energi av kursdeltagarna, tidigare kunde det pågå ett par timmar och det resulterade i att dom var helt slut sen. När det gäller energier hemma så har do inte börjat träna på sånt men det kommer lite längre fram (om ca 3 veckor) och då kommer vi att efterlysa er som har aktivitet hemma så du är välkommen att anmäla dig då till en sån kväll när dom ska ha dessa övningar. Det blir dom som går vidare i kursen som kommer att träna på det. Om det är bråttom kan du kontakat ett medium som kan komma hem och hjälpa dig med att kolla vem/vilka som är där och vad dom vill.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

PimTheGreat
0

Ok. Tack för ditt svar. Jo jag förstår att det tar mkt energi av de som läser av och jag är jättenöjd med det som kom fram igår..:)

Jag har haft detta här hemma ett bra tag nu så jag kan nog vänta lite till… ställer gärna upp som en person de kan öva på.. så jag ska försöka komma ihåg att anmäla mig när det kommer..