Har jag kraft?
När jag sover eller helt på ljusa dagen , så kan det bara ploppa upp en bild eller 2, och sedan efter några dagar/månader/år så ser jag bilden, och på riktigt asså liksom jag upplever den, sedan efter får jag samma bild igen samtidigt som jag upplever!,, jag börjar bli lite rädd vad är detta för något?
Vad är det för slags bilder ? Är det vanliga bilder av personer och saker som du ser dagligen eller är det väldigt ovanliga bilder av föremål som inte dyker upp i din vardag i vanliga fall ?
Asså, ja det kan vara blandat,, mina föreldrar har låvat mig en häst, och för några veckor sen såg jag en bild på en vit häst och en lite större tjej, som ser ut som jag , dem har lovat mig den när jag är 15!!
Putt
Om du har blivit lovad en häst sen du var 15 år och du tänker på det ofta och även om du inte är medveten om det så finns det lagrad där i ditt undermedvetna. Vad jag tror just med den här bilden som ploppar upp är att det är en helt vanlig reaktion från din hjärna. Du har fantasierat fram en bild och har inget med övernaturliga krafter att göra.
menade i ditt omedvetna
men , jag får andra konstiga bilder! jag fick en grav på inne i en kyrka!!
nu när jag läser det du har skrivit så känner jag att du är en person som har många funderingar kring det andliga. jag kan också känna att du jagar föremål med din kamera. jag hoppas inte du tycker att jag är oförskämd nu men jag känner att du tvingar fram en massa genom din fantasi. jag ser inga andliga budskap med dina bilder. jag ser en ung tjej som fortfarande bor hemma med sina föräldrar. jag kan även se fel för det har aldrig slagit in 100 % när jag har läst av mina bilder och just därför kallar jag inte mig för en medium. men detta är vad jag ser just nu.