Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: upplevelser
Läst 848 ggr
SusanneStromstedt
0

Känner något

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag promenerar ett par gånger i veckan en lång runda på ca 9 km. Varje gång blir jag lockad att sätta mig på stentrappan till ett gammalt hus som ligger drygt 4 km från mitt hem. Det är väldigt svårt att stå emot.

Nån som kan se varför?

wolfie
0

Ja..jag skulle oxå vilja sätta mig där..helst gå in oxå..en massa barnansikten i fönstret till vänster..utan att förstora upp bilden..

[BigMama]
0

Huset ser mysigt ut. Snygg bild. Jag skulle också vilja sätta mig där. Ser/känner inget.

[MargaretaA]
0

Jag ser ett underbart vackert gammalt hus som inte ens är målat!

Och trappan… den är som gjord att sätta sig på. Titta på de fantastiska trappstegen i sten.

Där jag bor är nästan alla gamla hus sönderrenoverade.

Jag hoppas den åldrade skönheten har en skyddsväktare som skrämmer bort alla med vattenpass och treglasfönster Flört

SusanneStromstedt
0

Detta är näst äldsta huset i bygden, byggd nån gång i mitten av 1700-talet…Färgen har flagat bort, men huset är i övrigt i toppskick =)

[SusannaK]
0

Jättevackert hus!

SusanneStromstedt
0

Ja, det är det

Cristine
0

Jag som alla andra skulle vilja sitta på trappen till detta vackra hus och hoppas det får stå kvar orört.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

mommo
0

Ett mysigt gammalt hus, här finns andeverksamhet. Småknytt och älvor, dom vistas här runt huset.

Vidare fanns det mycket glädje i dethär huset när det var bebott, fastän husinvånarna var ganska fattiga. Där samsades flera generationer, där man höll ihop och tog hand om varandra.

Familjefar var rättrådig; bestämd i sina åsikter, men snäll mot familjen. Mor i huset var ingen bestämmande sort och alla älskade henne, inte minst barnen.

Någon i äldsta generationen dog också här i huset.

Du har svårt att motstå att sätta dig på trappan, därför att dessa människor som bodde här var så kärleksfulla människor. Därför dras också älvor och övriga naturväsen hit.

wolfie
0

#8 Jag kände samma sak..mycket kärlek i huset o många barn..

SusanneStromstedt
0

Ja, jag känner mig så rofylld där. Skulle kunna tänka mig att bo där…