Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 960 ggr
[TotemoOmoshiroi]
0

Skräckvideo

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag ville bara visa upp min första riktiga musikvideo som jag knåpade ihop igårkväll. Säg gärna vad ni tycker om den! Vet att den inte är helt perfekt, men tja, jag är nöjd endå.

**Klippen är tagna ur skräckfilmerna Nightmare on elmstreet, och innehåller mycket vidriga scener med blod och annat otäckt, så är man mycket känslig ska man nog inte se den!
**
Jag tyckte den kunde läggas upp på ÖN eftersom Freddy krueger är ett "övernaturligt fenomen", så att säga. En man som dödar dig i dina drömmar.

Dom här skräckfilmer rekomenderar jag till alla! Dom innehåller både skräck och humor! Väldig bra för alla skräckfilmsfantaster!

chik
0

ja du ToteM..Det är väldigt bra gjort,Det är inga långa sekvänser utan det händer saker helatiden i takt med musiken.

Så jag gav 5 stjärnor..

Men jag skulle aldrig köpa den..Inta min musiksmak..Skall låta min son höra o se sedan vad han tycker..Men det var bra gjort. Tycker jag.

Lena

Dance 

![](http://www.smileycentral.com/sig.jsp?pc=[object Object]&pp=ZCYYYYYYYYSE)

Lena.P är jag i verkliga livet.

[TotemoOmoshiroi]
0

# 1 Tackar! men just den här videon går inte att köpa. Det var inte därför jag la upp den, för att sälja. ;)

Däremot går ju orginalfilmerna att köpa, och dom är riktigt bra! Skrattande Om man gillar skräckisar, that is..

TantAlma
0

jag kan inte så mycket om sånt här, men jag gillade musiken och tyckte det såg bra ut. Den mörka rösten var jätte bra och låten satte sig i skallen. Du har gjort ett bra jobb! Skrattande

Alma

[TotemoOmoshiroi]
0

# 3 tack ska du ha! SkrattandeKyss

Mizzi
0

Erkänner att jag faktiskt gillar skräckfilmer ganska mycket, Freddy är en av min sons allra största favoriter Flört

[TotemoOmoshiroi]
0

# 5 Freddy är svår att inte älska faktiskt. Nog för att han är så otroligt elak och vidrig, men han är också så underhållande och rolig i sitt sätt att tala och tänka. Cool Man vill bara se mer av honom!

[TotemoOmoshiroi]
0

Nån fler som har nån åsikt om min musikvideo? Oskyldig

powderpuff
0

Den är kanon bra. Gillade också musiken till. Vad var det för några?

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

[TotemoOmoshiroi]
0

# 8 låten kommer ursprungligen från filmen " Nightmare before christmas", men just den här versionen är gjord av Marilyn Manson, och heter "Halloween".