Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 911 ggr
Elisabeth-J
0

God morgon 21 september

Idag vaknade jag av att solen sken in i rummet, det är så vackert ute nu när solen skiner på allt färgglatt som naturen ger på hösten, det är inte så varmt just nu, här har vi bara 4 grader men det kan stiga rejält under dagen. Känner mig bättre idag så det blir cirkel och ikväll övningarna här på forumet. Jag ska själv få bli avläst av en kursdeltagare så det ska bli jätteroligt :)

Önskar er alla en lugn och härlig höstdag!

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

EvaNy
0

Godmorgon från Skåne. Här strålar solen från en klarblå himmel. En underbar höstdag, med andra ord!

Jag önskar alla kanaliseringsdeltagarna lycka till i kväll!  Glad

maiya
0

Godmorgon alla!

Här i E-Tuna är det en gråmulen morgon.Termometern visar på 9,8grader.

Önskar er alla en härlig söndag.

Bybo
0

Morning.

Clary, du var med i en liten dröm i natt :-) Har pm:at.

I dag ska jag ta mig ut i skogen, och efter det  hälsa på min bror och deras nya bebbe :-)

Clary
0

Go morgon på er!

Ja, bäst du passar dig Bybosan, vet aldrig när och hur jag dyker upp :-)

Sol och ett par grader varmt, valet står mellan fönstertvätt, trädgårdspyssel eller svampskogen.

Ha en härlig dag!

Medarbetare på Feng Shui och Indien

chik
0

God Morgon!!

Vädret är strålande med klar luft.

Jag önskar er en bra dag

Lycka till i kväl med era övningar.

Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

engelen-
0

God morgon från Dalarna..

Ska ut  med vovvar i en skön höst dag, sen väntar storseans med Jane Lyxell .. spännande värre :)

engelen-
0

Jane Lyzell …:)

wolfgirl82
0

Gomorron från ett lite disigt Falun :)

Hoppas ni alla här inne på ön får en underbar höstdag! :)

- Ida

Omplaceringsdjur - Ja Tack!

stina63
0

Godmorgon Solen skiner just nu i malmö. Härligt

Ha en skön söndag//Tina

[Hellas]
0

Godmorgon, idag ska jag på dop, det ser ut att bli vackert väder idag, kanske en av de sista före hösten.
Igår klippte jag ner några av mina sista örter ute i krukorna så det börjar kännas att det är dags för vintervila även om löven fortfarande är mer gröna en gula och röda på träden.

Trisha
0

Morning alla glada!

Jaha, Elisabeth - låter som om jag får ta med mig tjocka tröjan när jag reser upp till dig i veckan!! Läääängtar efter dig. Har fått lite tips vad gäller dina blodvärden….

Här har precis solen tittat fram så nu är det skogen och trattisar som gäller! Härligt!

Just nu dricker jag en jättekopp med Golden Milk Tea -  ljuvligt utrensande och uppmjukande för hela kroppen. Bästa tipset jag fått på länge!

Ha en ljuuuuvlig dag allihop!

Och Bettan - vi ses snaaaaart!

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Imasy
0

God morgon!

idag ska vi åka på kalas var det planerat. Tråkigt höstväder ute :/

Måste bara visa en härlig film som man blir glad av ;) http://uk.youtube.com/watch?v=zVNTdWbVBgc