Också ny här
Hitlockad från FL :-)
Jag är en kvinna på 30, som just nu är hemma med en liten.
Jag har ett förflutet som tarot-läggare och har även trott starkt på livet efter detta men senaste åren hände något och jag blev helt blockerad och tappade all tro.
Så nu är jag här för att undersöka, fråga och kika runt lite.
Och blir jag för näsvis med mina frågor är det bara att säga ifrån, jag kan lätt bli lite för ivrig när jag tycker något är intressant.
Du skall vara varmt välkommen!
Jag har också upplevt saker, så jag köper inte allt..
Så det är roligt att vi är olika..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Tack tack till er det kommer jag säkert att göra :-)
Får bara hoppas att ni kommer att trivas med mig oxå ;-)
Det tror jag att det inte skall bli några som helst problem med….men bli inte orolig om det dyker upp troll här, för det gör dom överallt….men det märks ganska så fort när det kommer sjuka kommentarer….inget att bry sig i …..
Glömde säga att det är ett tag sen som man såg till några, kanske Elisabeth och gänget har lyckats hindra och gallra så dom inte har slunkit igenom….jätte bra isåfall….
Välkommen Vadermom!
Jag är oxo ny här och det verkar till att vara en god stämning här.
Sen vet jag inte om ordet troll (Eija) känns som en korrekt definition på människor som vill sabotera!
Vi måste inse att det finns människor som slår ifrån sig andras hemkomst! Med hemkomst menar jag att man hittat hem, man har hittat sin plats där man känner sig hemma på jorden. Med eller utan bevis för att något styr över våra huvuden.
Men dom här så kallade "trollen" är ju också människor, som har sin tro och sina ideal på att si eller så är det.
Dock finns det en gräns på att förnedra eller rent av nätmobba andra människor. Oavsett site så blir du bannad eller avstängd från den sidan/forumet för gott (med det nicket/ip.t)
Jag tror att dessa, av Eija kallade Troll, inte har fått äran att uppleva något övernaturligt, ej heller tagit emot något annorlunda under livets gång. OCH om dom har gjort det så har dom slagit det ifrån sig för att inte uppfattas som psykiskt störda. Det har liksom inte funnits under skolgången, som ett ämne "övernaturligt" och då är det lättare att slå ifrån sig än att ta emot.
Men ordet Troll kan stärka individens negativitet och fortsatta kämpande emot en tro, en känsla.
Min tanke … Låt dom härja fritt.. och komma med sina kommentarer..så länge det inte är ren nätmobbning eller förnedring. Om det är det så ska det anmälas och gå via vårt rättssystem, som kanske inte är det bästa idag, men det är en annan debatt.
Mvh Mig
# 6.. MagicLangFinger!!!
Jag önskar även dig välkommen
Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

Välkommen till ÖN
Välkommen!

Välkommen!

Välkomna hit!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Hej hej också ny här!
Välkommen!

Hej och tack allihopa som skrivit.
Måste säga att det verkar vara en riktigt skön och avslappnad stämmning här.
Jag ska sitta här och försöka lura ut varför jag blivit blockerad och lite för att jag är så fascinerad av det ockulta och människor.
Också får jag säga välkommen till magiclangfinger då du också är ny 

Du låter som en härlig o spontan människa - va kul! Välkommen hit, och var gääärna ivrig när du skriver.
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus
Tack så mycket Chik och Vadermon