Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: redskaptarotpendelkristaller
Läst 4699 ggr
Katarinaj
0

Ville bara berätta...

Nu, har jag gjort slag i saken och beställt/köpt en Tarotlek och en liten "handbok". En person som jag brukar vända mig till har sagt till mig flera gånger att du är ju själv  medial, köp en Tarotlek och börja så smått. Känner mig riktigt uppspelt…hade ingen att berätta för, så jag var tvungen att skriva här. Så, när jag fått leken och satt mig in i det lite grann, får ni gärna vara försökskaniner här på ÖN…om ni vågar.

Kram Katarina

EwaKristina
0

Hej katarina…Jag vågar,hahahaha

Katarinaj
0

Sagt e sagt Ewa. Jag har mkt bra minne, så du lär inte kunna smita undan *L*

signemo
0

Det klart jag vågar. Anmäler mig till dina tarotövningar.

Försökskaninen SignemoSkrattande

Var rädda om varandra

Cina-1
0

Lycka till!….Och jag vågar. :-)

Katarinaj
0

Va modiga ni är. Eller vad roligt att ni har sånt förtroende för mig, här ska "spås" *L*

EwaKristina
0

#2 Ja, du får jättegärna träna på mejFot i munnnenOch feedback kommer du att få..Kram

Katarinaj
0

Va spännande, hoppas postgången är snabb, så leken kommer i veckan, sen får jag "plugga"

signemo
0

Vi tycker det är ännu mer spännande. Kram

Var rädda om varandra

[Hellas]
0

Vad skojjigt, självklart ställer man upp som försöksobjekt *Ler*

Katarinaj
0

Kramar till er, nu blir jag bortkörd från datan en stund, en son som vill installera ngt…

Eija
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ohh….jag vill….snälla…..blink, blink…..

Elisabeth-J
0

Jag ställer upp också, jag vågar och litar på dig :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[Chakra]
0

Jag vill gärna vara med! Du får nog att göra verkar det som!Glad Så många som vill!

Mizzi
0

Jag skulle också vilja ha en Tarot lek och en handbok i ämnet så man kan lära sig.

Har  ni något tipps på en bra nybörjarlek ??

Har nog frågat detta förut men minns inte längre vilken tråd det var tyvärr.

Red-Lady
0

Jag vill också gärna vara med. Det kan bli roligt

Katarinaj
0

Vad glad jag blir att ni känner förtroende för mig. Klart att jag lägger för alla som vill, mkt träning behövs. Kan ju bli lite väntetid om alla tvåtusen medlemmar på ÖN visar intresse *L*.

#14 Jag vet inte, jag valde den lek som är den vanligaste och där det finns förklaringar på svenska. Sen beställde jag en bok om tarot samtidigt.

Tinnie
0

Jag vill också gärna vara med… så om du har tid och lust så får du gärna använda mig som försökskanin.

Katarinaj
0

#14 Leken jag beställde heter Rider Waite ( hoppas stavningen blev rätt ) det är väl den mest kända/använda leken i världen!? Kändes som om den var "rätt" som nybörjarlek…

Katarinaj
0

#17 Tid har jag i överflöd….behöver göra ngt kreativt av den…

Alla som anmäler intresse kommer jag att lägga för, ge mig bara lite tid att "köra" in mig först.

[Hellas]
0

#14 Jag tror att Tarot Lasse har tips på sin hemsida gällande lekar.

nero
0

Ställer oxå gärna upp som försökskanin!!! Va spännande!

Kram Nero

Britt-Marie
0

Och jag vill också gärna vara med.

Elisabeth-J
0

Om någon är intresserad så har jag bok och tarotlek till paketpris som är nedsatt. Det är Raider waite i pocketformat. Normalpris på bok + lek är 320 kr, nu är det nedatt till 260 kr + frakt. Skicka pm om ni är intresserade, har endast 3 set kvar.

Elisabeth 

Elisabeth-J
0

Har också Cosmic tarot till nedsatt pris, kostar nu 160 kr + frakt

Elisabeth 

Zedd75
0

#24 säljer du traokort Elisbeth ?

Katarinaj
0

#23 Synd att jag inte visste det, hade ingen aning. Så, nu har jag gjort en lite förlustaffär ( som vanligt ) *L*

Nu ska jag krypa ner i sängen o läsa. Godnatt på er

Kram Katarina

Elisabeth-J
0

#25 Ja jag säljer lite smått & gott :)

Elisabeth 

skruttan31
0

#27,, är inte hemsidan klar för din lilla shop?,, är såå nyfiken,,

Elisabeth-J
0

#28 Nej inte riktigt än, kom annat emellan för jag ska öppna en butik också så det är mycket på en gång att fixa :) Men allt ska förhoppningsvis snart vara klart :)

Elisabeth 

Zedd75
0

#29 kan man klona en ande ?

MVH Zedd

skruttan31
0

Cooolt,, önskar dig all lycka med butiken,, såg den vackra skylt Eleri gjort,,  Och när adressen är klar vill jag ha,,

soulwings
0

Här finns ännu en frivillighetskanin,till tarot!

Empe
0

Dra ett kort för mig och om kärleken om du vill!

Jane-Lyzell
0

th_studsmatta ställer upp så klart om du vill - fedback förstås:-)

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Mizzi
0

Tack alla för tippsen om Tarotlekar.

Nu tror jag ka vet vad jag vill ha Skrattande

Cristine
0

Här har du en till som ställer upp.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Katarinaj
0

Vad kul, jag känner mig precis som din lilla smiley Jane…

Lazarus
0

Vill du prova på mig också?

Katarinaj
0

#38 Ja, det är klart jag vill…Glad

s-tjej
0

Vi kan öva på varandra:D

Katarinaj
0

#40 Javisst, gärna…

Kvickast
0

Jag anmäler mig som frivillig :)

s-tjej
0

#41: bra att någon hjälper mig komma igång med korten igen;)

PiaC
0

Å vad kul! Lycka till med ditt övande!

Jag anmäler mig till förökskaninlistan direktSkrattande

Kram Pia

Jonnis
0

försökskanin vill jag med vara!

Lazarus
0

När har du tid?

loreena
0

Roligt initsiativ av dig. Här är oxå en försökskaninGlad

stina63
0

Kul Katarina att du har skaffat en tarotlek. Du får gärna öva på mej. Jag har själv också en som jag köpte för x antal år sen.. På 80 talet. Men tycker där är så många kort som man ska lära sig ..

MIRJAMI
0

Ni får gärna spå mig med, ni som vill träna.

Katarinaj
0

#48 Ja, det är säkert inte helt enkelt, men med handboken och med min egen intution, tror jag att det ska gå bra. Jag hoppas ju kunna lägga Tarot och inte bara läsa av betydelsen av kortet rakt av, utan få in egna känslor och det "klarvetande" jag har. Men det blir mkt träning och ska bli jätteroligt att lägga för dom på ÖN som anmält sitt intresse och dessutom kunna få feedback från "proffs", kan inte få en bättre chans. Kollade i brevlådan i dag, men Tarotleken hade inte kommit, men dyker nog upp innan veckan är slut. Sen när jag känner mig redo/mogen kommer jag att kontakta o lägga i tur o ordning, som intresse har anmälts.

Kramar Katarina

Pysslan
0

Du får gärna testa på mig oxå, det skulle vara jättespännande!

Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga  🌺

Katarinaj
0

Irriterande….har fortfarande inte fått min Tarotlek. Man betalade i förskott och så fort betalningen var registrerad skulle varorna skickas. Betalade in pengar den 19 Maj, men inga varor. Har mailat dit men får inget svar. Tråkigt, beställt på en sida som jag trodde var serös. Kunde få svar på sina mail i alla fall om varan skulle va slut för tillfället eller ngt. Ville bara säga att jag har inte glömt bort er här som vill ha en läggning, men det tycks ju dra ut på tiden.

Kramar Katarina

Elisabeth-J
0

#52 Så lång tid ska det inte behöva ta. Finns det något telefonnummer till företaget? Verkar lite skumt, för om det skulle vara försenat med leveransen så borde du fått mail om det. Skriv gärna länken här till butiken så kan vi kolla vad det är för något.

Elisabeth 

[Chakra]
0

Vad roligt att du skrev, för igår tänkte jag på denhär tråden!

Jobbigt att vänta på saker man beställt! Och det lät inte bra att tarotleken inte kommit när pengarna betalats in för länge sen.

Jag väntar med spänning på din läggning när den än kommer! 

Kram

stina63
0

Håller med det verkar  lite skumt.. Vad var det för en hemsida du beställde ifrån. Tråkigt att du inte har fått den än. Vet hur det är när man väntar på något så man kan börja..

Kram Tina

Katarinaj
0

#53 Jag hittar inget telenr. mer än ett till deras Tarotlinje. Nä, jag tycker själv att det har tagit för lång tid, när man betalar för ngt i förskott. Men har som sagt mailat dit och talat om när jag gjorde betalningen och mitt ordernr. Vill inte "prata" skit om ngn. Men min beställning är gjord på Ylva Trollstiernas sida. Hoppas det bara har blivit ngt fel, så jag inte ställer henne i oförtjänt dålig dager. Men som sagt, kunde få svar på mail i alla fall. Ska maila dit nu igen.

Katarina

Katarinaj
0

Hittade ett telenr. nu, får ringa det på Måndag. Annars står det en mail adress ( den jag använt ) som ska användas vid kontakt gällande beställningar!?

Elisabeth-J
0

Här är kopierat under Kontakt, så ring henne om du inte får svar på mailen.

Tfn: 031-785 94 50 (skype) Vardagar säkrast 9-19. Svarar ej på skyddat nr och tyvärr inte de tider jag svarar på linjen. Tycker du att jag är svår att nå via telefon, så maila eller chatta via skype (ylva.trollstierna)
Mobil: 0763-165381 (3skype)

Elisabeth 

Katarinaj
0

#58 Tack! Jag vill ju som sagt inte ge henne oförtjänt dålig reklam, så jag hoppas ni andra här avaktar "med mig" tills jag fått en förklaring på varför det dröjer. Men visst man blir lite besviken, när man väntar och ville varit i gång med "lärandet" redan. Men hon får säga sitt först innan jag drar några negativa slutsatser.

stina63
0

Jag tror att det kommer ordna upp sig Katarina. Kan vara så att det har blivet försenade med leveranserna.. När du minst annar de så har du dom i handen. Och då kan du ta med dom på tåget när vi ska till Avesta så kan du öva på mej där..

Kram // Tina

Katarinaj
0

#60 Ja, visst, vi ska ju sitta några timmar på tåget! Har väntat på brevbäraren varje dag och blivit lika besviken var gång han varit här. Men visst har ju för några månader sen blivit "spådd" ( fått budskap från guider ) att jag behöver lära mig tålamod och att leva i nuet, så det är kanske "dom" som har ett finger med i spelet *L*

stina63
0

Ja dom har alltid ett finger i spelet.. För min del så heter de TÅLAMOD något som jag måste lära mig. För andras del har jag tålamod men inte till mig själva. Gå annars in till hennes hemsida och se om du kan maila henne därifrån. Hon är duktig har blivit spådd av henne.

Katarinaj
0

#54 Det måste jag ha känt eftersom jag skrev det här i dag *L*

stina63
0

förlåt Elisabeth ser att du har skrivet de telnr från hemsidan

Katarinaj
0

#62 Ja jag ska göra det efter helgen. "Skyller" på Guiderna så länge *L*

Katarinaj
0

24 personer har anmält sitt intresse av att vara "träningsobjekt". Ska bli mkt roligt och spännande…

kvinna76
0

ställer gärna upp:)

Katarinaj
0

#67 Skriver upp dig…

TantAlma
0

Om du fortfarande vill ha kandidater så är jag gärna försökskanin.

rekomenderar dig också att ta information till dig via Tarot Lasses hemsida. Själv hittade jag en del bra tips på Anna-lenas hemsida också.

Alma

Katarinaj
0

#69 Har skrivit upp dig. Tack, för tipsen om hemsidorna.

millis
0

Här är ännu en frivillig!Skrattande

Katarinaj
0

"71 Uppskriven…

Ina123
0

Jag vill också gärna vara med om du hinner och orkar, kram

Katarinaj
0

#73 Självklart Ina123…

Katarinaj
0

Har i dag äntligen fått ett Mail av Ylva. Hon har tydligen haft problem med sitt internet!? Leken jag beställde har hon inte hemma, men skickar mig en annan om jag vill, så det tackade jag ja till. Så, nu ska den väl "dimpa" ner i brevlådan i veckan. Sen ska det tränas.

Katarina

maiya
0

Här är ennu en frivillig!

Katarinaj
0

Uppskriven maiya!

Vibeka
0

Kör på jag är villig *heheheh*

tarantella
0

Ställer också jätte gärna upp. :)

[stblues35]
0

Ställer gärna upp också:)

anna-08
0

Åhhh va kul Katarina…Öva gärna på mej Kyss Kram Anna

Clary
0

Åh jag vill också gärna vara med…….

Kramar

Medarbetare på Feng Shui och Indien

mommo
0

Jag vill också vara medKyss

Katarinaj
0

Skriver upp alla som änmäler sitt intresse!

mommo
0

Tack, Katarinaj. Ser jättemycket fram emot det!

mona43
0

Vill gärna vara med jag med om det går Skrattande

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

maiya
0

#77.Tack,Katarinaj!Glad

Katarinaj
0

Jaha, bara för att jag bestämde mig på Forumträffen att avbeställa Leken o begära pengarna tillbaka, så hade den kommit med Posten i Fredags. Inte den jag beställt/ville ha, men jag kör i gång o tränar med den här. Jag kommer att PM:a er som vill vara träningsobjekt efter hand i den turordning ni anmält intresse. Då det är så många o ni ska slippa vänta för länge, så lägger jag "bara" på en specifik fråga. Inga stora allmänna läggningar för halvårsvis. När jag PM:at , skicka då en fråga till mig gällande Kärlek, Ekonomi, Jobb, Flytt eller vad ni undrar över just nu. Har redan börjat lägga för mig själv så smått och kommer att utgå i från boken, men inarbeta mitt eget system, med mina egna känslor och intution. Så…var beredda…

Katarina

[Hellas]
0

*Glad* lycka till!!

Katarinaj
0

#89 Tack *L*

stina63
0

*ler Ja katarina det var tydligen så att andra sidan ville att du skulle ha den leken ändå. Grattis till tarotleken.. Jag har fixat min lek nu som jag ville ha

Tina

Katarinaj
0

#91 Ok, va kul Tina, jag ska handla en ny lek sen, i butik så att jag kan "känna" vilken lek jag ska ha. Men den här känns helt ok att börja med.

stina63
0

Ja det kommer du klara jättebra katarina.Skrattande

Katarinaj
0

Jag kommer att drömma om Tarotkort och kortens betydelse i natt, har suttit ett par tre timmar redan. Men nu får dom vila tills i morgon.

liaW
0

Hejsan

Om du ha tid så skulle du gärna få lägga åt mig med. Det vore spännande :)

Katarinaj
0

Javisst, men vågar inte säga när det kan bli, men du kommer med på listan.

Katarina

liaW
0

Det är lugnt, ibland har jag inte tid att logga in här alls, så jag kan vänta ;)

Katarinaj
0

Ok, jag PM:ar dig när det är dags!

loreena
0

Kul!Glad

Empe
0

Tack snälla du för din läggning! Du har en alldeles speciell gåva! Du har hjälpt mig på vägen. Kram.

Katarinaj
0

Tack, det värmer att höra. Blir verkligen glad och lite Generad över berömmet *L*

Kram Katarina

Cristine
0

Jag vill också berömma..du är verkligen bra på det du gör. Kram

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Eija
0

Hej katarinaj, jag vill framföra här med att du var så duktig, du fick fram svaret på min fråga, kan med gott hjärta rekomendera  andra här på ön, som försökskaniner till dig….du fick ju även mitt PM svar förut…..kramar om dig, och tack…/Eija

bajn
0

Är gärna försökskanin om du har tid,lust/ Birgitta

Katarinaj
0

#104 Du har tillkommit på listan, men där är ett gäng före.

Cina-1
0

Jag håller med, du är jätteduktig! Allt du sa om mej stämmer. Fast det vet du ju redan. :-)

Katarinaj
0

Känns verkligen roligt med er värmande respons!

Skrattande

Klump
0

Jag ställer gärna upp som försökskanin.

Om du vill och hinner…

Jag vill veta ALLT du ser=)

Katarinaj
0

#108 Du finns på listan…nu

stina63
0

Så duktig du är katarinaj.. Själv har jag börjat så smått med mina osho zen kort. Väntar med spänning.

Kram Tina

mariaef
0

Ställer också gärna upp som kanin…kul!!!

Katarinaj
0

Tina, det är snart din tur *L*. Kul med dina nya kort, dom får du testa på mig sen

Kram

stina63
0

ja de ska jag göra.. Men övar mycket här på allt annat…

Katarinaj
0

#111 Javisst!

#113 Ja du är ju hur duktig som helst på att hitta försvunna saker! Är imponerad.

Soffe
0

Jag är gärna träningsobjekt när tid finns :) Kram!

Klump
0

Jippi, tack!

*spännande*

Katarinaj
0

Ok Soffe…

Trisha
0

Gäller det här fortfarande?? Vore lite kul - blir ju alltför sällan jag "ger" till mig själv, så varför inte passa på?

Så Katarina - om fortfarande aktuellt kan du väl pm:a mig. Boende o en specifik relation är jag mest nyfiken på!

Tack på förhand!

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Katarinaj
0

#118 Javisst Trisha, du är uppskriven, har avverkat halva listan nu. Jag PM:ar när det är dags. Men hjälp, får lite prestationsångest när jag ska tolka för er som är Medium, men roligt. Men kunde Ewa stå öga mot öga med en Björn, så ska jag väl kunna fixa det här *L*

Trisha
0

#119 Haha - med den härliga humorn går det ju hur bra som helst. Jag tycker det är jätteroligt med er som håller på att väcka upp gåvorna, blir många gånger superbra! Ser fram emot detta!

Och du Katarina - även om vi gärna kanske skulle vilja det, så är vi inte ett dugg märkvärdigare än någon annan bara för att hållit på ett tag och kallar oss medium!! Det är ju bara ett sätt att få folk att veta vad vi gör så att vi kan jobba och ha kul!

Don MacFarland (pappa till Body Harmony) sa en kanongrej till mig en gång för typ 20 år sen i början av min "karriär" inom healingen och medialiteten och jag hade anmält mig till en lärarkurs av misstag (det var flera kurser under ett sommarevenemang på Gotland och jag gick alla). Hade absolut ingen erfarenhet av healing o dyl så när jag förstod misstaget, pratade jag med Don.

Hans svar blev - "Min erfarenhet är att dom som vet att dom vet en massa kommer en viss bit till på väg under en kurs. Dom som vet att dom inget vet - ja, där kan precis vad som helst hända. Så var med du."

Och det hände grejer, kan jag rapportera….. Inte alla var så där skitglada när jag - lilla nykomlingen - tog bamsekliv. Men orden har stannat kvar inom mig. Du kanske är vassast i Sverige på tarotkorten - vad vet vi???

Ha en ljuvlig sommar!

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Kvickast
0

Hej! Jag kan varmt rekommendera Katarinaj, du var jätteduktig :) stämmer på pricken, skulle vilja anlita dig fler gånger om/när du har tid. Varma kramizar, Kvickast.

Katarinaj
0

#120 Don McFarland låter som en klok man! Känns verkligen positivt när ni tror på oss. Just nu känner jag dina underbart härliga energier i hela huset. Yes…ingenting känns omöjligt *L*

#121 Tack, Kvickast det betyder mer än du anar med din positiva feedback. 

Kramar till er!!

ruphus
0

Jag är gärna träningsobjekt om du fortfarande vill ha sådana! : )

Katarinaj
0

Ok, Ruphus…

Zoraye
0

Jag med! Det är så galet upp och ner just nu allt, det löser sig nog men lite guidning är alltid otroligt välkommet.

Katarinaj
0

#125 men där är ett 20-tal före, men du är uppskriven.

Zoraye
0

Ingen fara alls! Tack snälla! Massa gott till dig,
// Zoraye

EwaAkerlund
0

Tack Katarinaj,för tiden du tog dej,och tack för din klockrena läggning! Du är ju otroligt duktig på detta.Kramar i massor/Ewa

EvaNy
0

Behöver du fler träningsobjekt så har du mej här! Om/när du orkar fler, alltså. Har förstått att listan är lång   :o)

Hälsningar Eva

Katarinaj
0

Tack Ewa! Kram till dig.

EvaNy skriver upp dig på listan.

Katarinaj
0

Jag har nu "avverkat" ett 15-tal som har ställt upp som träningsobjekt, för mig vilket jag är glad och tacksam för. Jag kommer att lägga för alla som anmält sitt intresse. Det som är viktigt för mig är er respons, både negativ och positiv, det är den som gör att jag utvecklas. Det känns extra bra när jag, som jag fått, får respons/feedback, där någon talar om att dom faktiskt fått en Aha-upplevelse och känner hur dom kan ändra sitt tankesätt i en viss situation eller rent allmänt. Jag eller korten talar inte om hur ni ska göra utan alla har ju sin fria vilja. En Tarotläggning ska fungera som en vägledning och få oss att se nya infallsvinklar och hur det det troligtvis kommer att se ut om jag fortsätter på samma linje eller väljer att inte göra det. Jag gör detta med en förhoppning att faktiskt kunna hjälpa/vägleda någon till något positivt. Men jag har fått PM från personer som håller koll på turordningen och skickar frågor innan jag meddelat att turen kommit till dom. Ofta är det ju så, att dom som har mest brått att få svar, är dom som kanske egentligen kan vänta. När sånt sker anser jag inte att jag blir respekterad. Jag svarar och har gjort gärna på följdfrågor, men vill ha Feedback, kan man inte ge, ska man inte heller något få. Er feedback ger mig energier oavsett om den är negativ eller positiv. Tack för ni lyssnat.

Kram Katarina

EvaNy
0

#130  tack snälla Katarina! Jag ser fram emot  detta  Glad

ormizen
0

Är det försent att anmäla sig?

Manni
0

OM du har tid framöver får du gärna lägga för mig också, men bara om du vill och har lust. Hur ser det ut framemot höstkanten? Har du tid för mig då, eller ska jag önska mig en läggning i julklapp? ;)  Du verkar ha fullt upp… :)

Kramen!

Katarinaj
0

Hej Ormizen och Manni. Självklart lägger jag för er också. Där är en 15 st. före er. Jag försöker lägga för ett par stycken om dagen om inget annat kommer emellan, så inte ska du behöva vänta tills Julafton Manni. Jag PM:ar er när det är dags.

Kram Katarina

Manni
0

#135 Äh, jag har ingen brådska. Du måste ta det lugnt också ibland, bada, sola, dejta norrlänningar..;)

Ser fram emot läggningen!

Katarinaj
0

Haha ja i dag tänkte jag på den där "rackarn" från Edsbyn.

ruphus
0

Jag kom ju på att du redan lagt för mig (vilket jag är mycket tacksam för!) och blandade ihop användarnamnen. Det var därför jag anmälde mig igen. Men nu när jag redan är anmäld (när du kommer till mig om du känner att du vill göra mig igen), kanske man kan ta samma fråga? Jag är fortfarande oerhört nyfiken :)

(Om du tycker att 1 gång / person räcker så respekterar jag naturligtvis detta :)

Katarinaj
0

#138 Kan vara solen o värmen, men jag tror inte jag har lagt för dig. Jag stryker namnen efter hand på listan och ditt namn har jag inte strukit över. Det kvittar i vilket fall så minns jag inte frågan, så den får du skicka igen. Men nu är där några före dig.

Kram

mommo
0

Kan du också lägga på mig? Du är duktig, det vet jagKyss

Katarinaj
0

mommo du finns på min lista redan, det är 4 stycken före dig nu.

mommo
0

Oj, ursäkta Generad Det hade jag glömt bortGenerad och inte kom jag på att kolla heller.

Men du är snäll som tar dig an mig!

ruphus
0

Oj vad jag har snurrat till det, hihi. Men okej! Men tusen tack! :)

Kan jag pm:a frågan nu? Jag ska resa bort om några dagar och har inte möjlighet då.

Kram och tack!

I-am
0

Ok, nu kan jag inte hålla mig. Jag är jätte intresserad. Och jag lovar att du ska få feedback på det du säger. Va kul att alla är så nöjdaGlad Så om du orkar (ingen press) så önskar ja mig en tolkning.

Kram

ormizen
0

#135 Ormizen tackar och "niger" om nu ormizar kan det för att hon får ta upp hennes tid. Gör det ta det lugnt. Vore jättesnällt tacklelitack

Tjingeling

anna-08
0

Tack Katarina !

Vilken klockren läggning med dina tarotkort..! Tack från mitt hjärta.!

Till er andra..Rekommenderar Katarina mycket varmt , det är en otroligt duktig tjej ! Kram Anna

Katarinaj
0

Tack Anna-K Generad + Skrattande !!

Njord
0

Om du vill får du gärna lägga kort på mig också Katarinaj! Glad

Jag kan lägga på dig som tack, så blir det ju lite energiutbyte om du tycker att det vore intressant? Jag har lagt en del Tarot genom åren, men på sistone har det inte blivit så mycket så jag behöver nog friska upp mina kunskaper jag med!

MVH / Jerry

Lantismamman
0

Åhh jag skulle verkligen behöva tarot nu! Är väldigt vilsen och står mitt i ett vägskäl i livet och vet inte vad jag skall gå. Jag ställer gärna upp som du förstår!Cool

Katarinaj
0

Ok Lantismamman

loreena
0

Hej Katarinaj

Kom mitt senaste Pm fram till dig tro?

Katarinaj
0

Jo jag har fått det, jag hör av mig till dig snart.

TantAlma
0

Tack för din läggning du gjorde för mig! Du "Katarinaj" har fått personlig feedback redan från mig .. Men lite mer beröm skadar inte… Stjärnan som hon la för mig tog hon uppsaker som hon inte kunnat känna till även om jag varit rätt öppen om mig själv .

Jag är nöjd och glad med de svaren jag fått och min intitution säger att jagkänner att det är på samma linje.

Så stort tack och bra jobbat. Glad

Med ljus och värme Alma

[stblues35]
0

Jag är också nöjd och glad över den läggningen katarinaj gjorde på mig…

Tack så mycket och jättebra jobbat!!

liaW
0

Tack så mycket underbara Katarina för din hjälp, när det krisade för mig (och min familj). Jag är enormt tacksam!

Jag har som de flesta andra redan gett dig feedback per PM, men jag ville bara berätta för alla här vad fantastiskt duktig hon är den här Katarina och vilken energi och tid hon lade ner på mig och min kris :)

Läggningen stämde skrämmande bra och Katarina tog upp saker som hon omöjligtvis kunde vet något om, eftersom jag bara gav en ganska så bred fråga för att inte styra henne allt för mycket mot mitt problem.

Det var bara en liten sak som jag inte förstod/kunde relatera till, men det kommer väl så småningom :)

Läggningen gjorde att jag kunde se klarare på mitt problem och se de olika alternativen.

Tack igen!

massa kramar lia

loreena
0

Ok. Ingen brådska. Ville bara kolla så att det kommit fram.

Ha det så bra!

sweethoney
0

Här finns en försökskanin till, om du vill och orkar, Katarinaj…… Glad

Amor vincit omnia

engelen-
0

Gärna mig om du har tid & ork..:)

mommo
0

Du är duktig du Katarinaj. Har redan PM: at dig om feedback, så det orkar jag inte dra igen här.

Du har en framtid inom detta om du väljer att fortsätta och vidareutveckla det. För inom taroten så blir man aldrig fullärd, man lär sig nytt hela tiden!

Man lär sig också själv mera genom att undervisa och hjälpa nykomlingar inom tarot!

FiaH
0

Du får gärna lägga på mig också, men förstår om listan är lång. Har du lust såSkrattande Kram

Katarinaj
0

Har skrivit upp er också 157, 158 o 160 Pm:ar er när det är dags. Har tolv stycken före er på listan. Nu har jag haft dåligt med tid, så jag har inte betat av i samma takt som innan, sen smiter jag emellan med de som har "akuta" problem eller som har behov av ett snabbt svar/vägledning. Hoppas att det är ok!

FiaH
0

Klart det är ok, ingen brådska för min del, gör det när du känner att du både har tiden och lusten framförallt. Kram på digSkrattande

EvaNy
0

Skäms  Undrar bara hur långt du har kommit på listan.. Skrattande 

från #129

Katarinaj
0

EvaNy jag har tyvärr inte kunnat avverka i samma takt som tidigare, men nu är det två före dig, så du kan PM:a mig din fråga/undringar.

Kram Katarina

EvaNy
0

Tack, Katarina, det ska jag göra Skrattande

annemarili
0

_Vill skänka en stor buket med rosor till dig Katarinaj! Oj vad du är duktig med tarot. Stor ödmjukhet och glasklar tolkning.

Tack än en gång! och feedbacken har du nu fått med PM.

Var rädd om dig!_

Kram Anne Mari

lejon62
0

Jag skulle mer än gärna vilja vara din försöksperson.

Känner mig otroligt rotlös och vilsen i tillvaron nu.

Ljuset
0

Du är så duktig Katarinaj. Fortsätt framåt på din tarotväg du kommer att gå långt.

Kramar i massor

Katarinaj
0

lejon62 du är uppsatt på listan…

EvaNy
0

Katarina! TACK! Du är ju helt fantastisk!

Jag skickade svar till dej, men det ser så konstigt ut, är osäker på att det kom fram…??

Kram/Eva

Katarinaj
0

Tack EvaNy. Vad roligt. Nej jag har inte fått ngt PM i från dig.

Prova gärna igen, det är intressant för mig att se vad som stämde, då det inte bara var "guld o gröna skogar" i mitt svar.

Kram

EvaNy
0

Katarina! Jag har skrivit till dej nu, hoppas DET kom fram  Obestämd iallafall.

Tack än en gång, duktiga Du !

Katarinaj
0

Glad Ja nu kom det fram. Tack!!

sonataarctica
0

du får gärna testa på mig med=)

Katarinaj
0

#174 Ok, du är uppskriven….men det kan ta ett par veckor, jag skickar PM till dig, när det är dags.

asa7702
0

Hejsan Katarina!

Jag ställer mig gärna i din långa kö.

Är i väldigt stort behov av vägledning/samt hjälp.

Vore tacksam för din hjälp.

Kram Åsa

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.
Inlägget är låst för nya kommentarer