Kanalisering 21/9
På söndag kl 18.00 och 19.00 är det dags igen för kursdeltagarna att göra kanaliserings-övningar för er medlemmar här på ÖN.
Det går till så att ni som kommer med får tillgång till den låsta delen och en av deltagarna läser av dig genom ett foto, flera av dom försöker också att få kontakt med någon som du har på andra sidan och förmedlar budskap till dig. Jag finns med i trådarna och hjälper till där det behövs.
Om du vill och vet att du kan på söndag så skriv upp dig här i tråden.
Övningen pågår ca en timme och det är som sagt övningar för deltagarnas utveckling, en del har övat länge och andra kortare tid eller för första gången.
Det här är för att dom ska få öva så ni som ställer upp blir till en stor hjälp i deras utveckling.
På söndag f.m kväll gör jag en lista på er som har kommit med och senst söndag kl 14 måste du ha skrivit i den tråden så vi vet att du är med för det har inträffat att vi har fått ändra i sista minuten vilket inte blir så bra.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Hej. Jag vill vara med! Båda tiderna går fint!

Vill gärna vara med…
Hej, jag ställer mer än gärna upp, båda tiderna passar mig.
Hej jag kan nog oxå.
Jag hoppas få vara med. Båda tiderna går bra.

gärna:) både tiderna
Ja…det hade varit väldigt spännande att få vara med.
Jag är hemma och kan ställa upp!
Visst får dom öva på mig! Jag är nog hemma på söndag

Här finns ett övningsobjekt till……. jag kan båda tiderna 
Amor vincit omnia

Hej! Jag är väldigt gärna med, jag kan båda tiderna 
J jag försöker igen för 4:e gången och troligen sista… Jag kan båda tiderna…

#12 Manni vill läsa en av kursdeltagarna så då kan hon få öva på dig på söndag :)
Elisabeth
Jag kan!
och vill..!
Jag vill gärna vara med…Kan bägge tider…som vanligt…

Jag gör ett nytt försök och anmäler mig, helst till sísta tiden. 

Jag ställer gladeligen upp:) Kan båda tiderna!
hej
vill gärna vara med. kan båda tiderna.

Jag anmäler mitt intresse, kan båda tiderna

Verkar iofs redan vara tillräckligt många men är gärna med som övningsexempel vilket tid som.
Kan oxå båda tiderna, men är väl för sent ute som vanligt :(
Det skulle bli jätteintressant! Jag vill gärna vara med om jag får, jag kan båda tiderna.
Jag är glad. Är du?

Jag är gärna med! Har aldrig blivit spådd eller haft en sittning förr. Jag kan båda tiderna. Vad ska man bidra med själv?
#0 Varför tar det så lång tid innan de utvalda namnges?
Är det inte bara att dra lott?
Om maximala antalet personer som ev. kan bli avlästa är t.ex. 5 st, så kunde 5 personer lottas fram och ges prioritetsordning efter samma ordning som de blir dragna.
Skulle det slutligen bli 3 personer som blir avlästa kunde nr 4 och nr 5 uteslutas.
Jag vet att man lovar att finnas till hands vid aktuella tidpunkter, men skulle man t.ex. på lördagmorgon fått veta att man inte lottats till den grupp som ev. kan bli avläst, så kunde man ändra sina planer för söndagskvällen.

#24 Det beror på att allt ska vara klart med vilka som kan av kursdetagarna.
Lottning är precis det som vi gör, men vi prioriterar också dom som inte har fått vara med tidigare och dom som inte är helt anonyma.
Listan kommer ut varje lördag och kan man inte vänta tills den är klar så blir det ju svårt. Men man har fram till söndag kl 14 att meddela om man är med eller inte.
Elisabeth