Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 350 ggr
[SusannaK]
0

Hur blir det då?

Man funderar ju ibland på ett och annat :-).

Om man ska ta kontakt med någon som gått bort sedan en tid eller kanske sedan många år.

Hur blir det om denna själ gått vidare till ett nytt liv på jorden och pånyttfötts? Då finns ju inte själen där i andevärlden längre?

Förstår ni hur jag tänker. Eller om jag dör och förhoppningsvis kommer någon och möter upp mig…eller så har alla/några  själar/ släktingar åter pånyttfötts som jag känt. Taskigt där står jag "själv" :-D!

Man brukar säga jag ser fram emot den dagen vi ses igen osv…men dom kanske inte är där längre?

Har ju läst att det ska ta ett ex antal år för en själ att bli pånyttfödd…men ibland sker det tidigare.

Har lurat på det här har någon, någon teori?

Blev lite snurrigt men jag hoppas ni förstår hur jag menar.

Glad

Maria-67
0

Det sägs att andevärlden brukar vänta ut släkter vänta tills alla kommit över till andevärlden.Därför kan en del vara tredje generationen i andevärlden och vara väldigt gamla jag sägs ha en som är 150 år som alltid kommer över vid kurser och lämnar budskap, men ser ut som hon gjorde när hon dog, Sådana som har samma grupp energi om man tillhör en släkt så har man ungefär samma energi.Därför att man i bland kan känna av någon släkting eller se klart vem det är. Så har jag uppfattat det finns säkert andra som har andra uppfattningar ochså.

[SusannaK]
0

#1 Intressant, tack!