Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 489 ggr
Elisabeth-J
0

God morgon 18/9

Här har vi mulet väder idag igen och 5 grader varmt (kallt) men det ska visst bli väldigt fint väder här i norr i helgen så det ser jag fram emot. Idag ska Robin fotas i skolan så vi har fixat frisyren här på morgonen :)

Idag ska jag jobba med kurserna på f.m och sen har jag en sittning ikväll, däremellan ska jag ut och fixa med blomkrukorna, sommarblommorna ska bort och i krukorna ska det bli enris och rönnbär. I den större välkommen-krukan blir det vinterväxter som jag hoppas att jag hittar i blomsterbutiken idag.

Önskar er alla en underbar dag!

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

PimTheGreat
0

God morgon!

Idag ska jag tvätta o dammsuga av här. Sen blir det bort till min syster. Vår mamma kommer dit idag på sitt hopp på jobbet, så vi tänkte låta barnen få leka lite o mormor ha båda sina barnbarn omkring sig.

Sen hämta barn på skolan o hem o ha middag, läxor, läggning…. samma gamla visa på em….:-)

loreena
0

Godmorgon.

SEr ut att bli sol här i dag. 5 grader i morse. (varmt)

Har sett till så att min skolflicka och förskolepojke vaknade i morse och fick morgonmål och kom sig iväg till taxin och nu är jag och lillan ensamma hemma.

Har plockat ur diskmaskinen och fyllt på nytt och bytt vatten i akvariet.

Var in o kolla här om kanaliseringslistan möjligen kunde finnas ren, även om det var tidigt.. far bort nu i en par timmar och hälsar på min syster som bor en par kilometer härifrån. Min lilltjej skall få bada med syrrans baby idag i badbunken och hon tycker det skall bli spännande. Hon tycker ju själv att hon är så stor flicka nu sen lilla kusinen kom till världen. SEn antar jag att det också blir att titta lite Mumin.

Ha det så bra!

tommytoe
0

Godmorgon!

Börjar inte jobbet förrän på e-m så kan ta det lite lugnt innan dess. Kolla här, ordna lite hemma men också åka in ett ärende till stan.

Ha en bra dag allihop!

wolfie
0

God morgon alla..känner mig lite underlig förtfarande sen i måndags..Ska ge mig på blomstren ute jag oxå i dag..kikar in här mellanåt antar jag..

ha en bra dag

loreena
0

Mena förståss inte listan utan tråden där man kan anmäla sig.. Skrattande 

Nej nu skall jag inte bli sittande här utan ta och försöka plocka upp lite till här hemma innan vi far iväg.

Hej svejs!

Trisha
0

Godmorgon alla!

Nu är det duschen som gäller efter att ha pysslat lite. Ska strax ha en behandling, ser jag fram emot. Sen fortsätter Happy, Niclas o jag att ha kreativitetsorgie här i huset! Så kul!! Deras matrum gjorde vi iordning igår och det blev så fiiiiint. Har bytt gardiner i mitt vardagsrum, plockat massor med trattisar så höstmyskänslan är grundad.

Ha en bra dag alla på ÖN!

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

chik
0

God Morgon på er ut i Etern.

Har varit ute o gjort mina hästar o givit tippan ( höna ) mat, hon nöjde sig med nötter, i bland så är hon så jobbig för då skall hon ha något som bara hon vet,"hon gillar korv". Så nu skall jag ta lite fika o sedan blir det hundarna som skall ut o rastas. Det ser ut som om vi skall få sol, men det kan ju endra sig fort..

Men nu skall ni alla ha en bra dag.

Lena

Cloud 2 

![](http://www.smileycentral.com/sig.jsp?pc=[object Object]&pp=ZCYYYYYYYYSE)

Lena.P är jag i verkliga livet.

Farwuq
0

God förmiddag från ett disigt Skåne, vi har just nu 11,3°C i Lund.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Marina2
0

God förmiddag! Här är det lite soldis.Vi har gått en strandpromenad,härligt.Idag ska jag ta det lugnt och bara göra det nödvändigaste.Ha det gott alla!