Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedialitet
Läst 537 ggr
Vadermom
0

Nyfiken

Hej på er

Jag är väldigt nyfiken runt detta med liv efter döden, medium och andlighet.

Men jag är lite av en tvivlare blandat med sökare.

Jag undrar lite till er som har den mediala gåvan om hur det fungerar.

Kan man lära sig att bli medial? Är det något man föds till?

Vad har ni för tankar ang blockering och varför en del är blockerade.

Vad tror ni om andar,tror ni det kan finnas demoner, onda? Eller är det bara själar som är förvirrade/arga som gett upphov till myten om demoner.

Vad har ni för tro? tankar omkring gud/gudar?

För nyfikenhetens skull, vad ser ni omkring mig?(detta är bara jag som söker lite bevis och inget man behöver bry sig om, om man inte vill)

chik
0

Kan man lära sig att bli medial? Är det något man föds till?

Vad har ni för tankar ang blockering och varför en del är blockerade.

Vad tror ni om andar,tror ni det kan finnas demoner, onda? Eller är det bara själar som är förvirrade/arga som gett upphov till myten om demoner.

Vad har ni för tro? tankar omkring gud/gudar?

1: Nej, jag tror inte att man kan lära sig att bli medial..Man har det i sig.Man kan lära sig att se olika saker. Få en vägledning.

2: blokering. vet ej vad du menar.

3; Andar är det som vi kommer till när vi lämnar denna planet. Onda-nej det TROR jag inte.

4;Jag har ingen tro.."har gåt ur svenska kyrkan" menn jag respekterar en tro. så länge den inte skadar någon..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Elisabeth-J
0

Välkommen hit Vadermom!

Alla föds vi mediala med under livets gång sker det blockeringar av olika orsaker, vi ska lära oss av vuxna hur det är osv. Man kan öva upp den mediala förmågan mer eller mindre.

Precis som oss människor på jorden så finns det både snälla och elaka andar, dom som är elaka/onda är kvar, alltså jordbundna och har inte gått vidare.

Gud/Gudar, ja det är ju namn på högre energier, så tror jag.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus