såg Terry Evans...
Någon som såg Terry Evans i Västervik igår? Jag tycker han var väldigt skicklig, precis som jag väntat mig, men att han gick in alldeles för mycket på väldigt personliga saker. Typ kärleksliv och sovrum…..Inget som riktigt passar på en seans med 300 pers. närvarande.
Annars var det ju väldigt trevligt och många fick budskap som säkert var väldigt viktiga för dem.
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Såg han i Alingsås här i dagarna för andra gången. Han är väldigt speciell….på ett positivt sätt.
Fast jag upplevde inte att han gick in på några sovrum? Utan var försiktig med för privata ting. O var det något privat så frågade han först om det var ok med personen i fråga.

Vad roligt att du var på seansen! Jag har varit på flera av hans seanser och några gånger har det varit lite väl intima detaljer men oftast har det varit bra :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Har oxå varit på Terrys seanser några gånger, men det är allt många år sen, men då var han absolut inte intim i sina frågor eller påståenden….men det är klart han hade ju en tolk med oxå som översatte allt för han var inte så haj på Svenskan…..men sen kanske han har börjat framföra andarnas påstående lite mer rakt på kanske…..förr var det ju så noga med hur man utryckte sig, vi har ju blivit mer frispråkiga…..Men en jäkligt duktig medium är han, måste jag säga…..inge snack om det.

Har också sett Terry vid några tillfällen. Det enda intima han berättade då var om honom själv då hans mormor kom till honom i sovrummet..