Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 585 ggr
Jennie-S
0

God Morgon 17/9

Här går ögonen nästan i kors av brist på sömn.. Märks att det börja bli kallare här på mornarna, bara åtta grader här idag, burr.. Idag blir det träning med vovven och lite vardagligt pyssel =)

Hoppas ni alla får en bra dag!

Farwuq
0

Jo det var rysligt svalt även här i Skåne 6,6°C, i morgon är det dags för jacka.

Rynkar på näsan

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Elisabeth-J
0

God morgon! Här är det mulet och bara 5 grader just nu. Ska snart göra matsäck till Robin, dom ska iväg med skolan och vara ute hela dagen.

Idag är det 2 år sen min sons pappa hittades så på e.m ska vi till graven med blommor och ljus.

Önskar er alla en fin dag!

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Cristine
0

God morgon! Här är mulet och kallt också..nu längtar man efter lite sol. Det blir mycket för dej två dagar i sträck Elisabeth.

Ha en bra dag alla på Ön!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Chakra]
0

Godmorgon!

Mulet och 10 grader, och jag är ledig och ska titta på en bil idag!

doddel
0

Ja idag blir det till att jobba och sedan skall jag fira lite min födelsedag här hemma. Vi firar den stort på fredag då jag slutar tidigt.. Så det blir en lugn dag…

Nefertie
0

Godmorgon… tycker de är underbart ute.. ledig och fri från jobbet idag så skall ta långa promenader i eftermiddag men men.. skall på arbetsintervjuv först… fyyy va nervös jag börja blir :(

Happyspirit
0

*Godmorgon! Snart ska jag köra Tindra till dagis. Själv är jag ledig idag. Ska försöka hitta på något roligt och inte bara sitta vid datorn. Tyvärr ser vädret inte så skojigt ut. Hmm, får se vad jag hittar på.

Önskar er alla en fin dag.

PimTheGreat
0

God morgon!

Idag ska jag med My till hörcentralen. Hon ska vara där 14.50. Annars blir det nog bara att va hemma och försöka ta det lugnt och hämta igen lite sömn….

chik
0

Elisabeht  Ha de  Flowers

Jag önskar er alla en bra dag, där ute i etern. 

![](http://www.smileycentral.com/sig.jsp?pc=[object Object]&pp=ZCYYYYYYYYSE)

Lena.P är jag i verkliga livet.

tommytoe
0

Godmorgon!

Marina2
0

Hej på er! Här är det mulet och ruggigt.Ska nog klippa ner mina rosor idag,Igår tog jag bort sommarblommorna och satte lite ljung på framsidan. Ha en bra dag alla!